המשטרה חוקרת את תקיפת צוות חדשות 13 על-ידי "לה-פמיליה" בי-ם

הכתב יוסי אלי והצלם יוסי קשמן הותקפו במהלך סיקור ההפגנות בעד ונד המהפכה המשפטית בבירה אתמול. זמן קצר לאחר מכן הותקף גם נהג מונית ערבי על-ידי פעילי "לה-פמיליה". היום הודיעה המשטרה כי פתחה בחקירת האירוע

זמן צפייה: 02:07

בעקבות תקיפת צוות חדשות 13, שכלל את הכתב יוסי אלי והצלם יוסי קשמן, כמו גם תקיפת נהג המונית בבירה אתמול (שני) בידי מפגינים המזוהים עם "לה-פמיליה" במהלך סיקור ההפגנות בעד ונגד המהפכה המשפטית, פתחה היום (שלישי) משטרת ירושלים בחקירה, שמנוהלת בידי מרחב מוריה. הכתב יוסי אלי אושפז בבית החולים כשהוא סובל מחבלה באחת הצלעות ובטחול.

מחדשות 13 נמסר אחרי האירוע: "‏עיתונאי חברת החדשות של ערוץ 13 יוסי אלי והצלם אבי קשמן הגיעו אתמול לבצע את משימתם העיתונאית בהפגנה של תומכי הממשלה. במהלך הסיקור שניהם ספגו פגיעות אלימות מצד המפגינים שתקפו אותם עם מקלות. יוסי שבר צלע ויש לו חשש לפגיעה בטחול, אבי חטף מקל בעוצמה לראש. רק במוצאי שבת האחרונה הותקף צוות אחר שלנו באור עקיבא על ידי מפגינים".

"לצערי השכיחות של התקיפות האלה הולכת ועולה. חברת החדשות מגבה את העיתונאים שלה באופן מלא. אנחנו נמשיך לבצע את עבודתנו העיתונאית בכל מקום ובכל זמן כדי להביא לצופינו את התמונה המלאה והאמיתית של המציאות כפי שהיא לא נירתע ולא נפחד. זה הוא תפקידה של עיתונות חופשית במדינה דמוקרטית".