רצח האישה בהרצליה: הבת שוחררה לאחר שבועיים

מעצרה של לינוי, בתה של יעל בן אברהם שנרצחה בביתה בערב יום הבחירות, הוארך חמש פעמים מכיוון שמסרה בחקירותיה גרסאות שונות, אך לבסוף היא שוחררה לאחר שקבעה המשטרה כי אין לה קשר ישיר לאירוע. החשוד המרכזי: יעקב, בעלה של המנוחה, שעל פי החשד דקר אותה למוות כי רצתה לעזוב אותו

יעל בן אברהם, נרצחה בביתה בהרצליה

שבועיים לאחר שנעצרה לינוי בן אברהם בחשד למעורבות ברצח אמה, היום (שלישי) היא שוחררה לאחר שבמשטרה לא מצאו קשר ישיר שלה לאירוע. לינוי נעצרה כיוון שהייתה בדירה בעת הרצח, שעל פי החשד כרגע בוצע על ידי אביה של לינוי ובעלה של הנרצחת יעל, יעקב.

בשבועיים האחרונים מאז שנעצרה שינתה הבת את גרסאותיה מפעם לפעם ומעצרה הוארך חמש פעמים. בין היתר היא נשאלה מדוע התקשרה למוקד המשטרתי שעתיים לאחר הרצח, מבית חברתה ובאמצעות טלפון נייד חד-פעמי אותו זרקה לאחר השיחה. את הפרטים הללו לינוי לא סיפרה לחוקרים, והם הצליחו לגלות זאת באמצעות חקירה מאומצת. עוד אמרה בחקירתה הראשונים שלא הייתה בבית בעת הרצח, בעוד החוקרים הצליחו להוכיח אחרת.

עו''ד ניר דוד
עו''ד ניר דוד

יעקב, בעלה של יעל בן אברהם ז"ל שנרצחה בערב יום הבחירות, נעצר בחשד שדקר למוות את אשתו על רקע רצונה לעזוב אותו.

ד"ר עו"ד ניר דוד, סניגורה של יעל, מסר: "היום הוכח כי מה שטענתי מהדיון הראשון הוא אמת- ללינוי אין כל קשר לרצח המזעזע ואני שמח שהצלחתי לשכנע את בית המשפט בכך". מטעמה של לינוי נמסר כי מיד לאחר שחרורה היא תצא לפקוד את קבר אמא המנוהח. עוד נמסר מטעמה כי היא "מודה לכל האנשים הרבים והטובים שתמכו בה לכל אורך הדרך, האמינו וידעו שלא נפל רבב במעשיה"