לאחר חודשיים של חקירה: פוענח הירי על ביתו של ניצב חכרוש

במסגרת חקירת המשטרה של אירוע הירי נעצרו שני חשודים - תושב כנא בן 33 ותושב חיפה בן 21 בחשד שביצעו את הירי. לפי ממצאי החקירה, אחד החשודים ירה בנשק אוטומטי וגרם נזק לשער חניון הבית

לאחר חקירה משותפת של ימ''ר צפון והשב''כ, פרקליטות מחוז צפון הגישה היום (שני) בבית משפט השלום בנצרת הצהרת תובע כנגד שני חשודים, האחד תושב כנא בן 33 והשני תושב חיפה בן 21, בחשד כי ביצעו ירי אל עבר ביתו של ניצב ג'מאל חכרוש בכפר כנא לפני כחודשיים ומעצרם הוארך עד ליום חמישי. ניצב חכרוש עומד בראש המנהלת לשיפור שירותי המשטרה ביישובים הערביים והוא הניצב הערבי-ישראלי המוסלמי הראשון.

מהחקירה עלה כי החשודים הגיעו בליל ה-10 לספטמבר לביתו של ניצב חכרוש ברכב של החשוד מחיפה כאשר החשוד השני, תושב כפר כנא, יצא מהרכב כשהוא רעול פנים, פתח בירי מנשק אוטומטי אל עבר שער החניון של הבית וגרם לו נזק. ממצאי החקירה הצביעו כי הירי לא בוצע על רקע לאומני.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

לפיד הקריא הודעות נאצה שקיבל: "אתה היטלר, שתמות"

צה"ל: כיפת ברזל יירטה מל"ט של חמאס מעל הים

סילמן על האירועים סביבה: "קרו מקרים רבים, השיח צריך להשתנות"

עו"ד סאהר פאר שמייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את החשוד בירי על ביתו של ניצב חכרוש מסר: "החשוד שיתף פעולה עם החוקרים ומסר גרסה להשתלשלות האירועים. כבר בשלב זה נראה שחלקו בפרשה שולי. לאחר שיוגש כתב האישום ונקבל את חומרי החקירה נוכל להתייחס לאישומים".