בעקבות ויכוח על חנייה: איש כוחות הצלה נורה למוות ע"י שוטר ביפו

גבר בשנות ה-50 לחייו נפצע אנושות מירי שביצע לוחם משמר הגבול ברחוב יהודה הימית בעיר, לאחר שוויכוח התגלע בין השניים בכביש. הוא פונה לבית החולים, שם נקבע מותו. כוחות משטרה רבים הוקפצו למקום

זמן צפייה: 03:23

מתנדב כוחות הצלה בשנות ה-50 לחייו נורה למוות הערב (שישי) ברחוב יהודה הימית ביפו. על פי עדויות ראשוניות, המתנדב נורה על ידי שוטר משמר הגבול שהיה בחופשה, בעקבות ויכוח על חנייה. עדי ראייה סיפרו על קטטה שהתפתחה בין השניים, והובילה בשלב מסוים לירי הקטלני. כוחות משטרה רבים הוקפצו למקום וחקירה תתבצע על ידי מח"ש.

מדוברות המשטרה נמסר: "בשעות הערב התקבל דיווח על דקירה וירי ברחוב יהודה הימית ביפו. מבדיקה ראשונית מדובר בוויכוח בכביש שהתפתח ובעקבותו אזרח בשנות ה-50 לחייו ככל הנראה דקר אזרח אחר (שוטר לא בתפקיד) והאחרון כתגובה ירה לעברו ופצע אותו. תושב יפו פונה במצב אנוש למרכז רפואי ובהמשך נקבע מותו. כמו כן השוטר פונה במצב קל".

מדוברות מד"א נמסר: "בשעה 18:43 התקבל דיווח על גבר שנפצע באירוע אלימות ברחוב יהודה הימית בתל אביב. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ומפנים לבי"ח וולפסון, גבר כבן 50 במצב אנוש, תוך פעולות החייאה, עם פציעה חודרת. במקום מטופל פצוע נוסף במצב קל".

[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-2404122154' autoplay='0' credit='' desc='תיעוד הירי' poster='' kid='1_rvlvaxks' duration='35']

בעקבות מותו של הגבר שנורה ביפו, ארגון יוזמות אברהם מעדכן כי 51 ערבים קיפחו את חייהם מתחילת 2024 בנסיבות הקשורות לאלימות ולפשיעה, זאת לעומת 46 קורבנות בתקופה המקבילה אשתקד. 15 קורבנות היו צעירים בני פחות מ-30, ושלוש מהקורבנות היו נשים.