חשד לרצח: גבר בן 38 נמצא ללא רוח חיים בדירה ביפו

צוותי הרפואה שהוזעקו לזירה בשעת לילה מאוחרת מצאו את הגבר, תושב פרדס חנה, עם סימני אלימות על גופו, ונאלצו לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירה, ומפרטיה הראשוניים עולה כי לא מדובר ברצח שתוכנן מראש אלא בוויכוח שהוביל לקטטה - אשר בסיומה נדקר הקורבן

זירת הרצח ביפו
זירת הרצח ביפו | צילום: דוברות זק"א ת"א

חשד לרצח: תושב פרדס חנה בן 38 נמצא מת הלילה (שלישי) בדירה ביפו. צוותי מד"א שהוזעקו לדירה בבית דירות להשכרה בעיר בשעה 03:16 מצאו בזירה את הגבר ללא רוח חיים עם פציעות אלימות קשות על גופו, ונאלצו לקבוע את מותו במקום. המשטרה פתחה בחקירת האירוע בחשד לרצח על רקע פלילי. מפרטי החקירה הראשוניים עולה כי ככל הנראה התגלע בין הנרצח לבין אדם נוסף ויכוח שהוביל לקטטה, שבעקבותיה נדקר הקורבן. על פי הערכה ראשונית, לא מדובר ברצח שתוכנן מראש. צו איסור פרסום הוטל על פרטי החקירה.

פראמדיקית מד"א אלה איים סיפרה: "כשהגענו למקום חברנו לכוחות המשטרה, ראינו את הגבר שוכב כשהוא מחוסר הכרה עם סימני אלימות. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו".

מתנדב זק"א ת"א שי מזרחי הוסיף: "לפנות בוקר הוזעקתי עם האמבולנס שברשותי על ידי מוקד זק"א ת"א כדי לטפל בזירת הרצח ביפו. בסיוע מתנדבים נוספים, אנחנו מטפלים ודואגים לכבוד המת ומסייעים לכוחות הזיהוי הפלילי בכל הנדרש בזירה".

זירת הרצח ביפו גבר בן 38 תושב פרדס חנה רצח משטרה תל אביב
זירת הרצח ביפו | צילום: דוברות המשטרה

מוקדם יותר החודש, אישה בת 56 נדקרה למוות בדירת מגורים באילת. צוותי מד"א שהגיעו לדירה מצאו אותה במצב אנוש ופינו אותה לבית החולים יוספטל בעיר, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותה. שוטרי סיור של מרחב אילת החלו במצוד אחר החשוד ברצח, תושב העיר בן 58, שנמלט מהמקום. בתום מרדף נעצר החשוד בעת שניסה להימלט מהעיר בנסיעה בכביש 12.