מאות תכנים פדופיליים: תושב יפו יואשם בפגיעה מינית בקטינים

בתום חקירת המשטרה, הוגשה הצהרת תובע נגד יהונתן טל אללוף, בן 40, החשוד בעבירות מין בקטינים. הוא נעצר לאחר שהציע לקטין לבצע בו מעשים מגונים תמורת תשלום, ובמהלך חקירתו התברר כי הציע הצעה דומה לקטינה בת 11 - כאשר בטלפון שלו נמצאו תכני פדופיליה

.אזיקים - אילוסטרציה
אזיקים - אילוסטרציה | צילום: הדס פרוש, פלאש 90

בסיום חקירת המשטרה הוגשה הבוקר (שני) לבית המשפט הצהרת תובע כנגד יהונתן טל אללוף, תושב יפו בן 40, החשוד בפגיעה מינית בקטינים.

בתחנת יפו התנהלה בתקופה האחרונה חקירה מקיפה לאחר קבלת תלונות על חשד לפגיעה האמורה בתקופה האחרונה באזור יפו. החשוד במעשים נעצר בידי המשטרה מייד לאחר אירוע שהתרחש בחודש שעבר, בו הציע לקטין לבצע בו מעשים מגונים בתמורה לתשלום כספי.

במהלך החקירה התברר כי מאפייני הפעולה של החשוד תואמים לאירוע נוסף בו הציע החשוד הצעה דומה לקטינה בת 11. במהלך החקירה נמצאו ברשות החשוד מאות תכנים פדופילים בטלפון הסלולרי שלו, שנתפס על ידי החוקרים.

עם סיומה של החקירה כאמור, הוגשה היום הצהרת תובע על הכוונה להגיש נגדו כתב אישום בימים הקרובים, וכן בקשה למעצרו עד תום ההליכים. נציין כי בית המשפט התיר את פרסום שמו ותמונתו של החשוד למקרה שהינו מעורב בעבירות מין נוספות בקטינים.