אחיינו בן ה-11 נרצח לנגד עיניו ברהט: "ירו לו בראש מולי"

שעות אחרי הרצח של מוחמד סלאמה בן ה-11 - שחזר דודו את רגעי האימה. לדבריו, היורה לא היה רעול פנים ולבש חולצה לבנה: "לפתע הוא פתח באש. אחייני נורה בראשו - מול העיניים שלי. זו הפעם האחרונה שאני מגיע לפה. כל יום ירי ורצח". זהות החשוד ידועה למשטרה, לוחמי יס"מ הוקפצו לאזור מחשש לנקמה

זמן צפייה: 04:32

"הילד מת לי בידיים, מול העיניים שלי". דודו של מוחמד סלאמה הואש בן ה-11, הילד שנורה למוות היום (שבת) ברהט במסגרת סכסוך, היה עד ראייה לרצח. הוא שחזר: "העיניים שלו הפכו לבנות. הוא התחיל לחרחר. זה קרה מול העיניים שלי. הוא נפטר עליי. אחד היורים לבש חולצה לבנה. הוא לא היה רעול פנים. היה לו אקדח. ירה שתי יריות - והכניס לאוטומט". הערב פורסם במהדורה המרכזית כי זהות החשוד ידועה למשטרה וכי לוחמי יס"מ הוקפצו לאזור מחשש לנקמת דם. כמו כן, המפכ"ל רב-ניצב יעקב שבתאי הורה לבדוק את סטטוס תיקי הרצח בחברה הערבית.

הדוד סיפר שהגיע למקום אחרי שקטטת הענק שפרצה במהלך הלילה - ולוותה גם היא כמעט בלתי פוסק - כבר שככה. הוא סיפר כי מוחמד וקרוב משפחה נוסף צעדו בשכונה 5 - כשלפתע הגיח האדם שירה.

"הילד נורה מול העיניים שלי. בן דוד שלי קיבל כדור בישבן והאחיין שלי נורה בראשו". הוא הוסיף כי היורה לבש חולצה לבנה ופתח באש באופן פתאומי: "כולם ברחו. הוא בנה הבכור של אחותי. גם לי יש בן. המשטרה אפילו לא דיברה איתי. אני כבר תשע שנים בבאר שבע. נמאס לי. שמעתי את הנשימה האחרונה שלו. הרגו לי אותו מול העיניים. זה כואב. זו הפעם האחרונה שאני מגיע לפה. כל יום כל ירי ורצח".

[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-2304151021' autoplay='0' credit='' desc='' poster='' kid='1_goeirgme' duration='']

מוחמד סלאמה הואש נהרג מידי ירי שפרץ בעקבות סכסוך על הכביש בשכונה 5 שבהרט. שוטרים שהגיעו לזירה בעקבות דיווח מצאו את הילד במצב אנוש, וכן נער כבן 17 פצוע קל, אשר ופונה לבית החולים סורוקה בבאר שבע. על פי עדויות השכנים, מדובר בסכסוך שכנים שהחל כבר אתמול בלילה. לטענתם, הירי נמשך גם בזמן שהשוטרים היו במקום: "היה ירי בלי הפסקה, שנפסק בשעה 4:00 לפנות בוקר והתחדש שוב בשעה 6:00". השכנים התקשרו שוב למשטרה, ובשעה 7:00 התברר שיש נפגעים במקום: "התקשרתי למשטרה מספר פעמים ואמרו לי שזה בטיפול. אני לא מצליח להבין איך יכול להיות שיורים כל הלילה ואין עצורים?".

אירוע הירי תועד בסרטון "לייב" ברשת הטיקטוק, כשניתן לשמוע בשלב מסוים את קולות הירי שגרמו למותו של בן ה-11. מורתו של התלמיד הגיבה בחשבון הטוויטר שלה: "אוי ואבוי, זה התלמיד שלי. היה עדיף שלא הייתי מתעוררת הבוקר".