הפרקליטות לא צפויה לערער: משה איבגי ישוחרר מהכלא בעוד שבוע

למרות שהתנגדה להחלטת ועדת השחרורים להעניק לשחקן שהורשע בעבירות מין שחרור מוקדם, הפרקליטות צפויה שלא לערער על ההחלטה. כתוצאה, איבגי ייצא מהכלא בעוד שבוע בדיוק, 5 חודשים בלבד לאחר שהחל לרצות את עונשו

משה איבגי בבית המשפט

הפרקליטות צפויה שלא לערער על החלטת ועדת השחרורים שהתקבלה בשבוע שעבר לקצר את עונשו של השחקן משה איבגי שהורשע בעבירות מין ונידון ל-11 חודשי מאסר. הפרקליטות התנגדה לשחרור המוקדם, אך כאמור צפויה שלא לערער. איבגי ייצא מכותלי הכלא בעוד שבוע בדיוק, קצת יותר מחמישה חודשים לאחר שהחל לרצות את עונשו.

איבגי היה אמור תחילה להיכנס לכלא כבר בחודש אוגוסט, אך בית משפט השלום בחיפה דחה את ריצוי מאסרו בארבעה שבועות, כדי לאפשר לו לחגוג את חגי תשרי עם משפחתו. הוא החל לרצות את עונשו בסוף חודש ספטמבר וגזר דינו העדכני והחמור יותר ניתן אחרי ערעורים הדדיים של שני הצדדים על גזר הדין הקודם, שכלל עבירות שירות בלבד.

כזכור, תחילה הורשע איבגי באישום אחד בלבד מתוך השלושה, וקיבל עונש של חצי שנה עבודות שירות. הוא ערער על העונש, ובערעור שהגישה המדינה מנגד נטען כי בית המשפט טעה משום ש"לא ביסס את הרשעתו של איבגי בהסתמך על מהימנותן של המתלוננות, ולא בחן בקפדנות כל אישום בפני עצמו".

בית המשפט החליט להרשיע אותו בביצוע מעשים מגונים בשתי נשים והטרדה מינית של אישה נוספת, ונגזרו עליו 11 חודשי מאסר. איבגי נשאל איך הוא מרגיש בהגיעו לשערי הכלא וענה: "זה לא טיול בתאילנד".