התקיפה בגינה בת"א: החייל שהוכה נחקר באזהרה בחשד שתקף קטין

אורין בניאן, החייל שנפצע כשניסה להפריד בקטטה בין נערים לפני כמה ימים, נחקרבמשטרה באזהרה. לפי החשד, לפני שנפצע בקטטה, הוא תקף קטין, הפיל אותו לרצפה ובעט בו מספר פעמים. החקירה נמשכת

אורין בניאן, החייל שנפצע כשניסה להפריד בקטטה בין נערים

אורין בניאן, החייל שנפצע כשניסה להפריד בקטטה בין נערים לפני כמה ימים בגינה ציבורית בתל אביב, נחקר היום (רביעי) במשטרה באזהרה. מממצאי החקירה של בניאן, כך לפי הודעת המשטרה, עולה כי לפני שהוא נפצע בקטטה, בניאן תקף קטין, הפיל אותו לרצפה ובעט בו מספר פעמים. במקביל, חקירת האירוע נמשכת.

נזכיר כי ביום שבת, אורין בניאן, חייל בן 18 נפצע באורח בינוני, כשניסה להפריד בקטטה רבת משתתפים שהתרחשה בגינה ציבורית שברחוב אליהו חכים בתל אביב. לפי החשד, הצעיר ניסה להפריד בין שני קטינים שהתקוטטו, ובמקום אחר וזמן מה לאחר מכן הגיע אחד החשודים, יחד עם מספר אנשים רעולי פנים, שתקפו אותו באמצעות כלי תקיפה שונים.

אורין בניאן, החייל שנפצע כשניסה להפריד בקטטה בין נערים
אורין בניאן, החייל שנפצע כשניסה להפריד בקטטה בין נערים

החייל, אורין בניאן, שמשרת באגף המודיעין, מתגורר ברמת אביב, ולפי עדותו הנערים העיפו עליו שולחן ואז הוא עזב את המקום והלך לשבת עם חברים בגינה ציבורית. לאחר מכן הגיעו הנערים כשהם רעולי פנים ורוכבים על קורקינטים, תקפו אותו בגז פלפל, חשמלו אותו, דקרו אותו במותן - וחרצו לו את הגולגולת עם סכין יפנית. בכוחותיו האחרונים הגיע בניאן לטלפון והזעיק את הוריו, אך המשטרה לא הגיעה למקום. בהמשך הצליחו השוטרים לעצור לחקירה את אחד המעורבים במקרה, קטין כבן 15 שמתגורר בעיר.