שאריות סם נמצאו בגופה של פעוטה בת שנה וחצי - אמה נעצרה

הפעוטה הגיעה לבית החולים העמק שבעפולה כשהיא סובלת מחום ותסמינים נוספים, ולאחר שהרופאים מצאו את שאריות הסם בגופה היא הוצאה מביה"ח ללא אישור על ידי האם. בהמשך נעצרה האם ע"י המשטרה, והפעוטה הוחזרה לביה"ח להמשך טיפול

בית החולים העמק בעפולה
בית החולים העמק בעפולה | צילום: פלאש 90

אמא לפעוטה בת כשנה וחצי נעצרה היום (חמישי), לאחר שבגופה של בתה נמצאו שאריות של סם. הפעוטה פונתה לבית החולים העמק שבעפולה כשהיא סובלת מחום גבוה ותסמינים נוספים, אך לאחר שבבדיקה הרפואית נמצאו שאריות סם בגופה, האם הוציאה אותה מבית החולים ללא אישור הרופאים. לאחר מעצר האם, שהוארך על ידי בית המשפט בנצרת עד למחר, הפעוטה הוחזרה לבית החולים להמשך טיפול.

עו"ד סירין שקאר-רוק, המייצגת את החשודה מטעם מהסניגוריה הציבורית, מסרה: "אנו מקווים שמצבה הרפואי של הילדה ישתפר. האם היא זו שלקחה את בתה לקבלת טיפול רפואי. היא משתפת פעולה עם החוקרים ומסרה גרסה להשתלשלות האירועים. בית המשפט דחה את בקשת המשטרה להאריך את מעצרה בשמונה ימים וההסתפק בהארכת מעצרה עד יום שישי. אנו מצפים שהמשטרה תבדוק את גרסתה והיא תשוחרר בהקדם ותוכל לחזור ולשהות לצד מיטת בתה".

זו אינה הפעם הראשונה בה נמצאו שאריות סם בגופם של פעוטות בחודש האחרון. בתחילת החודש שני פעוטות פונו לבית החולים קפלן שברחובות לאחר שצרכו עוגיות שהכילו חשיש. גם במקרה הקודם, הורי הפעוטות נעצרו על ידי המשטרה.