עשרות חשודים נעצרו בגין סחר בסמים במועדונים בתל אביב

פעילות של דמות מוכרת בחיי הלילה, שגויס על ידי המשטרה, הובילה להפללת עשרות חשודים בסחר בסמים שסיפקו אותם למועדונים בתל אביב

זמן צפייה: 02:35

עשרות חשודים נעצרו לפנות בוקר (שני) לאחר פעילות של סוכן סמוי שהפליל אותם בעבירות של סחר בסמים. הסוכן, דמות מוכרת בחיי הלילה בתל אביב, גויס על ידי היחידה המרכזית של מחוז תל אביב ופעל בחודשים האחרונים תחת כיסוי של מארגן מסיבות.

הסוכן הביא להפללתם של עשרות שחשודים בסחר בסמים באזור תל אביב, בעיקר במועדונים שלפי החשד לשם סופקו הסמים. במהלך ההפעלה רכש הסוכן סמים מסוכנים כולל הסם החדש המסוכן "דוקטור".

סמים שנרכשו על ידי הסוכן במועדונים בתל אביב
סמים שנרכשו על ידי הסוכן במועדונים בתל אביב | צילום: דוברות המשטרה

החקירה הסמויה נוהלה בחודשים האחרונים ביחידה המרכזית של משטרת מחוז ת"א, שבמהלך אותו איש חיי לילה חצה את הקווים והפך לסוכן תוך שהוא מבצע עשרות עסקאות סמים עם עשרות חשודים.

בין היתר הוא רכש מהם קילו של סם מסוכן מסוג קוקאין ומאות גרמים של סמים מסוכנים מסוגים שונים ובהם: סם המסיבות הידוע בכינוי "דוקטור" mmx, אקסטזי, MDMA ועוד. היום החקירה עברה לשלב "הגלוי", שבו עצרה המשטרה לפנות בוקר כ-26 חשודים במעורבות בעבירות בתחום הסמים, כאשר הסוכן שוגר ע"י מפעיליו בימ"ר ת"א לביצוע עשרות עסקאות במרחב הציבורי עם יעדים שנבחרו בקפידה בת"א ובכל רחבי הארץ מצפון ועד דרום.

בשעות הבוקר המוקדמות, פשטו שוטרי ובלשי מחוז ת"א על בתיהם של החשודים, בשנות ה-20 ועד שנות ה-40 לחייהם, מכל רחבי הארץ, לשם מעצרם ועריכת חיפוש אחר סמים והם הובאו לחקירה במשרדי ימ"ר ת"א, בסיומה תיבחן הבאתם לדיון הארכת מעצרם בבית המשפט.

חלק מהסמים שנרכשו על ידי איש חיי הלילה שהפך לסוכן משטרתי
חלק מהסמים שנרכשו על ידי איש חיי הלילה שהפך לסוכן משטרתי | צילום: דוברות המשטרה

עו''ד שחר חצרוני
עו''ד שחר חצרוני המייצג כמה מהחשודים שנעצרו

הבוקר התקיים טקס הפיצוח וחשיפת המבצע שניהלה היחידה המרכזית במחוז ת"א, במעמד מפכ"ל המשטרה רנ"צ קובי שבתאי, מפקד מחוז ת"א ניצב עמיחי אשד ומפקד ימ"ר ת"א נצ"מ אסי צור.

מפכ"ל המשטרה רנ"צ קובי שבתאי: "זו הפעם השלישית ברציפות השנה שאני מגיע לכאן לפיצוח סוכן. נגעתם בנקודה רגישה שמאפיינת את תל אביב. הפעילות שלכם שומרת על החיים של הילדים של כולנו בכל הקשור בשימוש בסמים. הפעילות שלכם ערכית מהמעלה הראשונה בטיפול בתופעת הסמים שלא פעם גורמת למוות ולפגיעה בריאותית קשה. פגענו שוב בצינור החמצן של העבריינים".

עו"ד שחר חצרוני ממשרד נוי-סננס-שפרלינג-חצרוני: "החשוד שאותו אנחנו מייצגים מכחיש כל קשר לסוכן והוא מעולם לא סחר בסם".