האישה שהורשעה באיומים על בנט נידונה לשנה וחצי מאסר

אילנה ספורטה חניה, תושבת אשקלון בת 66, הורשעה באיומים אחרי ששלחה לראש הממשלה לשעבר מכתבי איום עם כדורי רובה. עורכי דינה מסרו: "למד את גזר הדין ונשקול את המשך דרכנו"

אילנה ספורטה חניה, החשודה בשליחת מכתבי האיום לרה"מ בנט ומשפחתו
אילנה ספורטה חניה, הנאשמת בשליחת מכתבי האיום לרה"מ בנט ומשפחתו | צילום: מתוך פייסבוק

אילנה ספורטה חניה, תושבת אשקלון שהורשעה באיומים על ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט כאשר ששלחה לו מכתבי איום עם כדורי רובה, נידונה היום (רביעי) לשנה וחצי מאסר.

עורכי הדין ירון פורר ושי רודה, המייצגים את הנאשמת, מסר: "לטעמנו בית המשפט לא התחשב מספיק בשיקולים לטובת הנאשמת כשגזר את דינו של מרשתנו. נלמד את גזר הדין ונשקול את המשך דרכנו".

עורכי הדין ירון פורר ושי רודה
עורכי הדין ירון פורר ושי רודה

כזכור, ספורטה חניה בת ה-66 הואשמה בסחיטה באיומים ונשיאת אמל"ח, לאחר ששלחה שני מכתבי איום לבנט כאשר כיהן כראש הממשלה, כאשר בראשון היה כתוב "זה הכדור שיפגע בבטן הרכה שלך נפתלי בנט ויפגע היישר ביוני בנט אם לא תתפטר", ובמכתב השני נכתב: "זה הכדור שיפגע וינטר את גילת שלך הנוכלת או אותך נפתלי בנט נוכל תתפטר עצה לך".

המכתב שנשלח לגילת בנט
המכתב שנשלח לגילת בנט

המכתב הראשון התקבל במכללת רעננה, בה עובדת מעת לעת גילת בנט, רעייתו של רה"מ לשעבר, והמכתב השני שמוען לבית המשפחה ברעננה התקבל ביחידת הבידוק במרכז המיון הארצי של דואר ישראל במודיעין. הראיות נגד ספורטה חניה כללו חוות דעת של גרפולוג, שקבע כי כתב ידה הוא זה שמופיע על המעטפה, וצילומי אבטחה ממשרדה, שם רואים אותה עם כפפות מכניסה דף לשקית.