בניגוד לעמדת הפרקליטות: ועדת השחרורים העניקה שחרור מוקדם למשה איבגי

השחקן מרצה מאז סוף חודש ספטמבר עונש מאסר של 11 חודשים בגין הרשעתו בעבירות מין. הוא פנה לוועדת השחרורים בבקשה לקיצור עונשו והיא אישרה את הבקשה. הפרקליטות מתנגדת להחלטה ושוקלת לערער. אם לא יוגש ערעור, איבגי ייצא לחופשי בעוד שבועיים

זמן צפייה: 00:37

ועדת השחרורים החליטה היום (שני) לקבל את בקשתו של השחקן משה איבגי לשחרור מוקדם מהכלא. הפרקליטות התנגדה לשחרורו המוקדם ובפרקליטות שוקלים אם לערער על ההחלטה. אם לא יוגש ערעור, איבגי ייצא לחופשי ב-14 במרץ.

איבגי היה אמור תחילה להיכנס לכלא כבר בחודש אוגוסט, אך בית משפט השלום בחיפה דחה את ריצוי מאסרו בארבעה שבועות, כדי לאפשר לו לחגוג את חגי תשרי עם משפחתו. הוא החל לרצות את עונשו בסוף חודש ספטמבר וגזר דינו העדכני והחמור יותר ניתן אחרי ערעורים הדדיים של שני הצדדים על גזר הדין הקודם, שכלל עבירות שירות בלבד.

משה איבגי בבית המשפט
משה איבגי בבית המשפט

כזכור, תחילה הורשע איבגי באישום אחד בלבד מתוך השלושה, וקיבל עונש של חצי שנה עבודות שירות. הוא ערער על העונש, ובערעור שהגישה המדינה מנגד נטען כי בית המשפט טעה משום ש"לא ביסס את הרשעתו של איבגי בהסתמך על מהימנותן של המתלוננות, ולא בחן בקפדנות כל אישום בפני עצמו".

בית המשפט החליט להרשיע אותו בביצוע מעשים מגונים בשתי נשים והטרדה מינית של אישה נוספת, ונגזרו עליו 11 חודשי מאסר. איבגי נשאל איך הוא מרגיש בהגיעו לשערי הכלא וענה: "זה לא טיול בתאילנד".