רופא בכיר באיכילוב פרש מתפקידו בעקבות תלונות של מטופלות

לחדשות 13 נודע כי בשני מקרים הוגשו להנהלה תלונות נגד רופא בגין הצעות מיניות למטופלות. מנהל ביה"ח גמזו הציע לו שתי אפשרויות - בירור משמעתי או פרישה מרצון. הרופא בחר באפשרות השנייה

זמן צפייה: 01:21

פרסום ראשון: רופא בכיר בבית החולים איכילוב פרש השבוע מעבודתו, לאחר שהגיעו להנהלה שתי תלונות לפיהן הוא הציע הצעות מיניות לא הולמות למטופלות שלו - כך פורסם הערב (שלישי) בחדשות 13.

במקרה אחד חיילת שהייתה בטיפולו קיבלה הצעה להיפגש עמו מחוץ לשעות העבודה. היא דיווחה על כך לקצינה הממונה עליה וזו התלוננה להנהלת איכילוב. בית החולים זימן את הרופא לבירור, הוא אמר שהוא לא הובן נכון ונרשמה לו אזהרה.

בית החולים איכילוב
בית החולים איכילוב | צילום: רוני שיצר

בימים האחרונים הגיעה תלונה חדשה ממטופלת אחרת של הרופא הבכיר. היא סיפרה שהוא התכתב איתה בווטסאפ על פרוצדורה רפואית, וכעבור זמן ההתכתבות גלשה להצעה בעלת אופי מיני מצדו. המטופלת חשה מוטרדת, סיפרה על כך לרופא אחר, שדיווח להנהלת בית החולים.

הסיפור הגיע לידיעתו של רוני גמזו, מנהל בית החולים. הוא הוזמן לבירור, הוצעו לו שתי אפשרויות - פתיחה בהליך של בירור משמעתי או פרישה שקטה. כאמור, השבוע הוא הודיע לעמיתיו שהוא פורש מתפקידו מטעמים אישיים.

הרופא הכחיש את הדיווח ומסר שהחליט לפרוש מסיבות אישיות.

מבית החולים איכלוב נמסר: "הרופא סיים את עבודתו בבית החולים, אנו מאחלים לו הצלחה בהמשך דרכו".