חשד לרצח בחולון: הולך רגל נדקר למוות ע"י רוכב קטנוע

שוב אלימות בכבישים: ויכוח במעבר חצייה בין הולך רגל לרוכב קטנוע הוביל למותו של יורי וולקוב, תושב בת ים בן 52, שפונה תוך ביצוע פעולות החייאה לביה"ח וולפסון, אך שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. כוחות משטרה סורקים אחר רוכב הקטנוע שנמלט מהמקום • צפו בתיעוד

זמן צפייה: 01:33

חשד לרצח בחולון: יורי וולקוב, הולך רגל בן 52, נדקר למוות הערב (רביעי) על ידי רוכב קטנוע במהלך ויכוח שהתפתח בין השניים במעבר חצייה ברחוב אילת פינת רחוב יוספטל בחולון. צוותי מד"א פינו אותו תוך כדי ביצוע פעולות החייאה לבית החולים וולפסון בעיר, אך שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. כוחות משטרה החלו בסריקות אחר רוכב הקטנוע שנמלט מהמקום.

וולקוב, תושב בת ים, הוא כוח עזר מזה כ-20 שנה בחדר המיון בבית החולים איכילוב. מהנהלת איכילוב נמסר: "מזועזעים מהמקרה הנורא ומחבקים בשעות קשות אלו את אשתו היקרה אלה, כוח עזר במחלקת אף אוזן גרון, ושתי בנותיהם".

[brightcove_iframe video_id='vod-news-vod-the-main-edition-clips-part-2311222126' autoplay='0' credit='' desc='תיעוד האירוע ממצלמות האבטחה' poster='' kid='1_w0g1m1c6' duration='']

שירה פלג, אחות אחראית של המחלקה, וצוות המחלקה, מסרו: "אין מילים אשר יכולות לתאר את הרשע והברבריות של הרצח הנתעב ותחושת התדהמה, הכאב והצער שפקדו אותנו עם היוודע הבשורה הקשה על יורי שלנו. ידינו רועדות וליבנו הולם בחוזקה, שכן מדובר במי שחילל ורמס ברגל גסה ובבוטות שאין דומה לה את העיקרון האוניברסלי המקודש מכל - ערך קדושת החיים".

"יורי היה לפני משמרת לילה, בדרכו לסידורים בעיר מגוריו, ולא ידעת שהנורא מכל לפניו בגלל אדם שפל וחסר מעצורים מהסוג הגרוע של פחדנים שמבלי להכיר אותו ובגלל ויכוח מיותר וסתמי נטל את חייו, ככה סתם. הרס במחי יד משפחה, חברים. נטל חיים. יורי האהוב שלנו היה אדם טוב לב, ישר, הוגן, צנוע, "נחבא אל הכלים", רגיש ונפלא, צנוע, מדהים ומקסים. עובד מסור לחולים שהיה מגיע בשמחה לעבודה והוכיח את עצמו טוב למרות כל הקשיים ואף קיבל תעודת הצטיינות".

"אומרים שאלוהים בוחר לצדו את הטובים ביותר, ויורי היה כזה, לא מתבלט, אבל רגיש, חכם, ונוגע בכל אדם בכל מקום שהיה בו. יורי, נתגעגע אליך, מותך הוא לא נתפס, הכאב מפלח לנו את הלב הכואב והדואב. אנחנו מחבקים את אשתך ומשפחתך על האובדן הקשה".

זירת האירוע בחולון
זירת האירוע בחולון | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

פראמדיק מד"א דניס סבצ'נקו והחובשים של מד"א כפיר ורסנו ואלירן בקאלו סיפרו: "הפצוע שכב על אי התנועה בסמוך למעבר החציה כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפציעה בגופו. הוא היה ללא דופק וללא נשימה ומיד התחלנו בטיפול רפואי ובביצוע פעולות החייאה. הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך כדי המשך טיפול רפואי כשמצבו קריטי".

[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-2211231941' autoplay='0' credit='' desc='זירת האירוע בחולון' poster='' kid='1_ioxjt6mg' duration='']

כזכור, לפני כשבועיים וחצי תועד רוכב אופנוע כשהוא מכה באמצעות קסדה נהג רכב אחר בעקבות עימות שפרץ ביניהם בנתיבי איילון, והוגש נגדו כתב אישום. בשבוע שעבר פרסמנו במהדורה המרכזית כתבה נרחבת על האלימות בכבישים - שהפכה למרבה הצער למכת מדינה.