עדי מזרחי הוא החשוד ברצח בחולון: מעצרו הוארך בשישה ימים

בתום דיון שנערך בית משפט השלום בתל אביב, הוארך עד יום חמישי הבא מעצרו של בן ה-22 החשוד שדקר למוות את יורי וולקוב במהלך ויכוח במעבר חצייה. תחילה ייחסה לו המשטרה עבירה של המתה בקלות דעת, ועל כך אמרה בתו של וולקוב לחדשות 13: "לא מעניין אותי מה שהמשטרה אומרת, הבן אדם הזה יהיה מואשם ברצח"

זמן צפייה: 00:27

מעצרו של עדי מזרחי, תושב חולון בן 22 החשוד בדקירתו למוות של יורי וולקוב במעבר חצייה בחולון, הוארך הבוקר (שישי) בשישה ימים, זאת בתום דיון שנערך בבית משפט השלום בתל אביב. תחילה ייחסה לו המשטרה עבירה המתה בקלות דעת, אך לאחר מכן עדכנה כי הוא חשוד ברצח.

עו"ד אבישג כהן, המייצגת את החשוד, אמרה: "צריך לאפשר למשטרה לחקור יש שאלות רבות שעולות, הדברים ממש לא סוגרים כפי שהיה ניסיון להציג אותם. והדבר הכי חשוב הוא שהמשטרה ממהרת לצאת לתקשורת עם פרסומים, עם אמירות שהן שגויות, שיכול שיתבררו בסוף שאין בהן דבר, יכול להיות שכן אבל זה שלב מוקדם מדי".

[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-2211251242' autoplay='0' credit='' desc='עו"ד אבישג כהן: "צריך לאפשר למשטרה לחקור"' poster='' kid='1_s0dw4616' duration='']

דריה וולקוב, ביתו של יורי, אמרה הבוקר לחדשות 13 על ההחלטה לייחס לחשוד המתה בקלות דעת: "לא מעניין אותי מה שהמשטרה אומרת, הבן אדם הזה יהיה מואשם ברצח. אני אעשה הכל, אגיע לכל המקומות שאפשר. הוא רצח את אבא שלי והוא רצח את כל הלב של המשפחה שלי, הבן אדם הזה יישב בכלא כל שארית חייו. לבן אדם היה כלי רצח ביד, איפה יש פה קלות דעת".

יורי וולקוב בן ה-52 שנרצח בחולון
יורי וולקוב בן ה-52 שנרצח בחולון

כזכור, האירוע התרחש ביום רביעי השבוע במעבר חצייה בצומת הרחובות יוספטל ואילת בחולון. צוותי מד"א פינו את וולקוב, תושב בת ים בן 52, תוך כדי ביצוע פעולות החייאה לבית החולים וולפסון שבעיר, אך שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. החשוד נעצר אתמול, ואמש פורסם במהדורה המרכזית כי בידי המשטרה עוד ארבעה חשודים ושלושה קטנועים - שלפי החשד היו קשורים לאירוע.

לפי המשטרה, צוות בילוש הגיע לבית ברחוב יוטבתה בחולון ולאחר היערכות במקום במשך מספר שעות, זיהו שני חשודים עוזבים את הבית עם קטנועים. צוות בילוש עצר אותם. במקביל, צוות אחר נכנס אל הבית לביצוע מעצר. תוך כדי מעצר החשוד במעורבות ברצח, הגיח כלב מגזע מסוכן לעבר הבלשים, נשך שניים מהם ופצע אותם באורח קל ובינוני.

הבלשים ביצעו ירי לעבר הכלב, פצעו אותו וניטרלו אותו. כתוצאה מהירי נשרטה ברגלה בת זוגו של החשוד, שנמצאת בחודש השישי להריונה. שני הבלשים פונו לטיפול רפואי בבית החולים.

עדי מזרחי, החשוד ברצח יורי וולקוב בחולון
עדי מזרחי, החשוד ברצח יורי וולקוב בחולון | צילום: מתוך פייסבוק

לנה, אשתו של וולקוב, סיפרה אתמול: "אתמול בעלי נדקר. עברנו במעבר החצייה בירוק, והוא עבר באדום. אמרנו לו שזה אסור ואז הסתכלתי וראיתי שמשהו לא בסדר. אמרתי ליורי: 'אולי נצלם אותו, נשלח אחר כך למשטרה' - וזו הייתה הסיבה שהוא החליט לדקור אותו".

לנה, אשתו של יורי וולקוב שנרצח אמש בחולון
לנה, אשתו של יורי וולקוב שנרצח בחולון | צילום: דובורת איכילוב

בתו של וולקוב, דריה, סיפרה: "קודם כל אבא שלי היה גיבור, הוא הציל את אימא שלי. הוא היה בן אדם מאוד חזק, הוא חלה שלוש פעמים בקורונה ושרד. הוא היה בן אדם מדהים, עבד בטיפול נמרץ, עזר לאנשים אחרים. מה שקרה באירוע הוא שרוכב האופנוע ניסה לדרוס את אמא שלי במעבר הראשון אבל הם הלכו אחורה והוא לא הצליח לדרוס אותם.

"אימא שלי צילמה אותו כדי להעביר את המידע למשטרה - הוא ראה את זה, התעצבן, חזר אחורה ואמר לה למחוק את התמונות - היא הסכימה. לאחר מכן אבא שלי התקרב לאימא שלי ואמר לבחור, עם קצת שגיאות כי הוא לא דובר עברית טוב 'הכל בסדר, הכל טוב', אבל זה כנראה לא בא לבן אדם הזה טוב בעין - במיוחד אחרי שהוא צעק על אימא שלי בחצי עברית חצי ערבית. אבא שלי הזיז את אימא שלי אחורה והבן אדם פשוט הוציא סכין נשלפת, דקר אותו בלב - ונעלם".