פרשת "המשחק הגדול": מעצרו של חוגג הוארך ב-8 ימים

בית המשפט האריך בשמונה ימים את מעצרו של איש העסקים ובעלי קבוצת בית"ר ירושלים שחשוד בעבירות הונאה ועבירות מין

זמן צפייה: 05:11

בית משפט השלום בראשון לציון האריך היום (רביעי) את מעצרו של איש העסקים ובעלי קבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים, משה חוגג, החשוד בעבירות הונאה ומין. המשטרה בוחנת אפשרות לפיה חוגג הלבין כספים דרך ארגון פשע משמעותי במרכז.

בנוסף, על פי החשד חוגג תקף מינית דוגמנית כשהייתה בת 17. לחדשות 13 נודע כי הסוכן של הדוגמנית השתיק את המקרה, ואף פיטר את אחת הנשים בסוכנותו שנודע לה על המקרה וביקשה תשובות ממנו על הנושא.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

משבר דיפלומטי? ישראל מגנה את החלטת בלגיה לסימון מוצרים מיו"ש

הקנצלר הבא של גרמניה? שולץ הכריז שהרכיב קואליציה

אוסטרליה הכריזה על חיזבאללה כארגון טרור: "אפס סובלנות"

אמש פורסם תחקיר בחדשות 13 שחשף את עדותה של בכירה לשעבר בסוכנות ITM, שגילתה על הקשר בין בעל הסוכנות עומרי יערי לאיש העסקים. לדבריה, חוגג ניסה לכפות עצמו על דוגמנית מוכרת והסוכן טייח את המקרה.

עורכי הדין עמית חדד ומשה מזור המייצגים את משה חוגג מסרו: "אנו בטוחים שבסיומה של החקירה תוכח חפותו של מרשנו ולפיכך ועל מנת לאפשר למשטרה להגיע לחקר האמת הסכמנו לבקשה להאריך את המעצר בשבעה ימים נוספים. משה חוגג משתף פעולה באופן מלא עם חוקריו בטוח בחפותו ונתמך על ידי רעייתו ובני משפחתו. בימים האחרונים אנו עדים להמשך פרסומים שקריים שמקורם בבעלי אינטרסים ואנו ממליצים לתת למשטרה לסיים את עבודתה לפני חריצת דינו של מרשנו".