נכנסו מהחניון וחיכו במדרגות: פוענח השוד בביתו של ברק אברמוב

המשטרה פענחה את השוד האלים בביתו של בעלי בית"ר ירושלים בצפון ת"א, ומחר יוגש כתב אישום נגד שלושה תושבי המרכז שהכו אותו, לקחו ממנו תכשיטים ושעון יקר ערך שענד, כפתו אותו באזיקונים - וניסו לחלץ ממנו בכוח את הקוד לכספת • צפו בתיעוד תנועת החשודים בבניין

זמן צפייה: 01:29

המשטרה הודיעה היום (שלישי) כי פענחה את השוד האלים בביתו של איש העסקים ובעלי בית"ר ירושלים, ברק אברמוב. הצהרת תובע הוגשה נגד שלושה חשודים - יעקב אבוחצירה בן ה-37 ויוסף אבוחצירה בן ה-30, שניהם תושבי לוד, וגיא בן שמעון, תושב ראשון לציון בן 36, ומחר יוגש נגדם כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

השוד אירע לפני כשבוע וחצי, אז הוזעקו שוטרים מתחנת לב תל אביב לרחוב ניסים אלוני בתל אביב, ביתו של אברמוב, עם קבלת דיווח על חשד לפריצה. השוטרים מצאו את הדירה נעולה, וכאשר איש לא פתח את הדלת לקחו מפתחות מהשומר בלובי ונכנסו למקום באקדחים שלופים. חשוד אחד נעצר תוך כדי סריקות בבית, ובבדיקת חדר שירות התגלו עוד שני חשודים יחד עם בעל הדירה.

ברק אברמוב
ברק אברמוב | צילום: פלאש 90

לפי המשטרה, "תחילה ניסו החשודים לטעון בפני השוטרים כי הם חבריו של הקורבן, אולם מתחקור קצר של הסיירים בזירה, התברר כי מדובר בשוד אלים, במהלכו לקחו השלושה מהקורבן כסף, תכשיטים שהיו על גופו, ושעון יקר ערך". על פי החשד, השלושה הובילו את הקורבן כשהוא כפות באזיקונים לחדר בבית, ודרשו ממנו שיפתח את הכספת, תוך שהם תוקפים אותו במטרה לחלץ מפיו את קוד הפתיחה.

השוטרים מצאו בבית אקדח מזוייף שנראה כאמיתי, כמו גם שוקרים, אזיקונים וסכין יפנית. במהלך החקירה של שלושת החשודים במשטרה עלה גם כי הם הגיעו למקום ברכב עם לוחיות רישוי שונות שאינן תואמות לסוג הרכב.