הפך לשגרה: רימון התפוצץ בבניין מגורים בראשל"צ | תיעוד

בפעם השנייה בתוך כשבוע, המשטרה איתה שרידי אמל"ח סמוך לבניין מגורים בעיר, לאחר שהתקבל דיווח על פיצוץ שנשמע באזור. חבלן משטרתי טיפל בפריט, ולא היו נפגעים במקום. בתיעוד מהאירוע נראה רוכב אופנוע מנסה לפתוח את דלתות הבניין, ולאחר שלא הצליח, משליך רימון שגורם לניפוץ השמשות

זמן צפייה: 01:26

הפך לשגרה: המשטרה איתרה הלילה (חמישי) שרידי רימון סמוך לבניין מגורים בראשון לציון, בפעם השנייה בתוך שבוע, הפעם ברחוב ישראל גלילי, סמוך לבית המשפט בעיר. בתיעוד מהמקום, נראה אלומי רכוב על אופנוע מנסה לפתוח את דלתות הבניין ללא הצלחה. לאחר מכן חוזר לכלי הרכב, ומשליך רימון שגורם לניפוץ השמשות.

כוחות משטרה מגיעים למקום לאחר שהתקבל דיווח של קולות פיצוץ סמוך לבניין. חבלן משטרתי טיפל בפריט, במסגרת חקירה שנפתחה. מדובר בפעם השנייה בתוך כשבוע שבה נמצא שריד אמל"ח בבניין מגורים בעיר, לאחר שביום חמישי שעבר התקבל אצל המשטרה דיווח על אירוע דומה. כוחות שהגיעו למקום מצאו את שרידי הרימון, וגם לא היו במקום נפגעים.

עוד הלילה, בחולון גם כן נזרק רימון רסס לעבר בניין ברחוב תדמור. הערכה במשטרה כי הרימון נזרק לבניין בו מתגורר חשוד הקשור לתיק הרצח של שמעון רביבו באור יהודה. החקירה הועברה ליאחב"ל שעצרו חשוד המזוהה עם ארגון הפשע מוסלי. במשטרה חושדים כי מדובר במקרה שקשור לסכסוך בין ארגוני הפשע של ערן חייא והאחים מוסלי. שני חשודים במעורבות נעצרו.

הבנייו שסמוך אליו הושלך רימון בראשון לציון
הבנייו שסמוך אליו הושלך רימון בראשון לציון

באירוע אחר, שני רוכבי אופנוע בשנות ה-20 לחייהם נפצעו הלילה באורח קשה ובינוני מירי בכביש 2 במחלף יקום. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו להם טיפול רפואי ראשוני ופינו אותם לבית החולים מאיר בכפר סבא. כוחות משטרה הגיעו למקום והחלו בחקירת נסיבות האירוע, כשלפי החשד הרקע פלילי.

פראמדיק מד"א איגור טרסקין וחובש מד"א ליאל מונטיאנו סיפרו: "ראינו בשולי הכביש אופנוע שבסמוך אליו שכב גבר כבן 25 בהכרה, עם פציעות חודרות ולידו התהלך גבר נוסף כבן 25 גם הוא עם פציעות חודרות, הענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותם בדחיפות לבית החולים".