נהג שיכור, דרס למוות, ברח – ונידון ל-10 שנות מאסר

ציפורה גבאי ז"ל חצתה מעבר חצייה באור ירוק כשיונתן חכמון הגיח ודרס אותה למוות – וברח מזירת התאונה בנתניה. לאחר מעצרו התברר כי גם נסע תחת השפעת אלכוהול. היום נגזרו עליו 10 שנות מאסר לאחר שכתב האישום נגדו תוקן

אמבולנס (ארכיון)
אמבולנס (ארכיון) | צילום: תיעוד מבצעי מד"א

בית המשפט המחוזי בלוד גזר 10 שנות מאסר על יונתן חכמון, בן 44, שהודה והורשע בדריסתה למוות של ציפורה גבאי ז"ל בנתניה בתאונת דרכים שהתרחשה בחודש מאי בשנה שעברה. בנוסף, רישיונו נפסל ל-15 שנה ועליו יהיה לפצות את משפחת המנוחה בסכום של 70 אלף שקלים.

חכמון הודה והורשע במיוחס לו בכתב אישום מתוקן שהוגש על ידי עו"ד דן כהן מפרקליטות מחוז מרכז. גבאי חצתה מעבר חצייה באור ירוק כשאז הגיח חכמון, שנהג שיכור, וחצה במהירות באור אדום ופגע בגבאי. לאחר מכן הוא נמלט ממקום התאונה וכאשר נעצר סירב לבצע בדיקת שכרות.

הפרקליטות טענה כי חכמון הפגין במעשיו "זלזול מוחלט בחיי אדם" וביצע עבירה אחר עבירה לאורך כל האירוע. השופט חגי טרסי כתב בגזר הדין: "על אף שלדאבון הלב נתקלים אנו זה שנים באירועים קשים בכבישי ארצנו, ומאות רבות של משתמשים בדרך קיפחו את חייהם לאורך השנים האחרונות, מעטים המקרים בהם מצטברים זה לזה מרכיבי החומרה שהתגלו במעשיו של הנאשם".