תלונה שישית הוגשה נגד הנער החשוד באונס בתיכונים - מעצרו הוארך

לאחר שהתקבלו כבר חמש תלונות על הנער בן ה-15 והמתלוננות עומתו עם החשוד, כעת מתלוננת נוספת פנתה למשטרה. בית המשפט האריך את מעצרו בחמישה ימים נוספים • פרסום ראשון

Cbhcee

פרשת האונס בתיכון: במשטרה קיבלו תלונה נוספת היום (רביעי), שישית במספר, נגד הנער שחשוד באונס ובתקיפה מינית של בנות מבית ספרו בתל אביב. בית המשפט האריך את מעצרו בחמישה ימים.

ביום שני פורסם לראשונה בחדשות 13 כי שני עימותים נוספים נערכו בין הנער החשוד לבין המתלוננות. אחת מהן סיפרה כי לאחר ששתו אלכוהול היא נרדמה בחדר ואז נכנס החשוד ואנס אותה, ואילו המתלוננת השנייה סיפרה כי השניים צפו בסרט ואז החשוד החל לגעת בה ללא הסכמתה. "קפאתי", העידה הנערה, "אמרתי לו להפסיק".

בתוך כך, שתיים מהנערות שהתלוננו פרסמו בסוף השבוע פוסטים באינסטגרם, שבהם סיפרו על מה שחוו, ומחקו אותם אחרי זמן קצר. אחת המתלוננות סיפרה כי הותקפה מספר פעמים לפני כשנה, ולדברי השנייה, היא הותקפה לפני שבועיים והיא זו שהובילה את פתיחת החקירה.

"קפאתי. אמרתי לו שאני לא מרגישה טוב ושיפסיק אבל לו זה לא הזיז", כתבה אחת מהן בפוסט, "הייתי שיכורה והוא ניצל את ההזדמנות ועשה את זה. ניסיתי להתרחק ממנו כדי שיבין שאני לא רוצה, אבל בכל פעם שהתרחקתי ממנו הוא חזר".