לאור יום מול עוברי אורח: תיעוד ניסיון חטיפת הצעירה בטבריה | צפו

בתיעוד שפורסם, ניתן לראות את האישה בשנות ה-20 לחייה כשהיא צועדת בחניון בעיר, וכשהיא עוברת ליד רכבו של החשוד - הוא אוחז במותנה ומנסה לחטוף אותה - אלא שהיא מתנגדת ומצליחה לברוח. בעלה סיפר לחדשות 13: "במזל גדול היא ברחה"

זמן צפייה: 01:42

בתיעוד שפורסם הערב (שלישי) מאירוע ניסיון החטיפה בטבריה, ניתן לראות את הצעירה בשנות ה-20 לחייה צועדת בחניון, וכשהיא עוברת ליד רכבו של החשוד - הוא תופס במותנה ומנסה להכניס אותה לרכבו, אלא שהיא מתנגדת ומצליחה לברוח מאחיזתו.

המשטרה עצרה מוקדם יותר את החשוד בניסיון חטיפת הצעירה, תושב יפיע בן 51. הצעירה התקשרה למשטרה ודיווחה כי גבר לא מוכר ניסה להכניס אותה בכוח לרכבו ברחוב דוד רמז שבעיר, בעקבות החשד כי מדובר באירוע על רקע לאומני, החקירה הועברה לשירות הביטחון הכללי.

ניידת משטרה
ניידת משטרה, אילוסטרציה | צילום: שאטרסטוק

בעלה של הצעירה סיפר לחדשות 13: "פתאום היא התקשרה אליי שמישהו ניסה לחטוף אותה. אני זוכר את הילדים משתוללים כששמעו על זה. נסעתי אליה לתחנת המשטרה, היא סיפרה לי שהיא הלכה ברחוב, סתם לתחנה המרכזית, פתאום בן אדם חונה לפניה, פותח את הדלת, עובר לדלת האחורית ואז, רגע אחרי שהיא עברה, הוא ניסה לחבק אותה ולדחוף אותה לתוך הרכב. היא צרחה והשתוללה, נפלה על הכביש, קמה מיד וברחה. במזל גדול היא הצליחה לברוח לכיוון התחנה המרכזית. מישהו שראה את הנפילה דרש ממנה שתתקשר למשטרה. המשטרה הגיעה מהר, עצרה אותו במקום. הוא רצה לברוח, אבל הוא לא הצליח".