"זעמו על התערבותו בסכסוכי משפחות": אישום נגד היורים על ביתו של חכרוש

עו"ד אוסמה חטיב בן ה-33 ומוחמד אבו סמרה בן ה-21 הם האנשמים כי ירו על ביתו של הניצב לפני כחודשיים בכפר כנא. אבו סמרה נהג ברכב כשחטיב יושב לידו ויורה בנשק אוטומטי לעבר הבית

זמן צפייה: 00:23

הפרקליטות הגישה הבוקר (חמישי) לבית המשפט המחוזי בנצרת כתב אישום נגד החשודים בירי על ביתו של ניצב ג'מאל חכרוש בכפר כנא לפני כחודשיים. השניים הם עורך הדין אוסמה ח'טיב בן ה-33 מכפר כנא ומוחמד אבו סמרה בן ה-21, תושב חיפה. הם מואשמים בירי באזור בנוי והובלה ושימוש בנשק. מעצרם של השניים הוארך לצורך למידת החומרים על ידי עורכי דינם.

"הנאשם חש רגשות טינה וזעם כלפי הניצב, שכן סבר כי הוא התערב בסכסוכי משפחות בכפר כנא שלא לצורך, זאת בניגוד לאינטרסים של הנאשם ומשפחתו", נכתב בכתב באישום שהוגש לבית המשפט.

זירת אירוע הירי על ביתו של ניצב ג'מאל חכרוש
זירת אירוע הירי על ביתו של ניצב ג'מאל חכרוש

מכתב האישום עולה כי אבו סמרה נהג ברכב כשחטיב לידו, הם הגיעו לשכונת בנה ביתך בכפר כנא שם חטיב ירה בנשק אוטומטי לעבר ביתו של חכרוש. עו"ד חטיב הורשע בעבר באחזקת נשק לא חוקי.

ניצב חכרוש עומד בראש המנהלת לשיפור שירותי המשטרה ביישובים הערביים והוא הניצב הערבי-ישראלי המוסלמי הראשון. מהחקירה עלה כי החשודים הגיעו בליל ה-10 לספטמבר לביתו של חכרוש ברכב של החשוד מחיפה כאשר עו"ד ח'טיב יצא מהרכב כשהוא רעול פנים, פתח בירי מנשק אוטומטי אל עבר שער החניון של הבית וגרם לו נזק.