העימות עם הפדופיל שהודה מול המצלמות: "פגעתי בילדים שלכם"

במשך עשרות שנים לימד חיים טל בני ובנות נוער בפנימיות ברחבי הארץ, ניהל מוסדות חינוך - ואלפים עברו תחתיו. מבלי שאף אחד ידע, פעם אחר פעם, הוא פגע מינית בתלמידיו השונים ובילדים שאימץ. צמד חוקרים פרטיים פתחו במעקבים אינטנסיביים אחריו - ובדירה מרושתת מצלמות הוא מודה לראשונה בעבירות אותן ביצע. "הוא תמיד חיפש ילדים עם קשיים שצריך לעזור להם" • תחקיר מיוחד

זמן צפייה: 20:07

עו"ד ארבל עמי המייצג את חיים טל מטעם הסניגוריה הציבורית מסר בתגובה: "אנחנו נמצאים בעיצומה של חקירה. חיים משתף פעולה עם החוקרים ואנו מאמינים שהמשטרה תמצה אותה בהקדם על מנת שהדברים יתבהרו ויתברר שהתמונה שמשתקפת בתקשורת מעוותת את המציאות".

מבית טוקאייר נמסר בתגובה: "מדובר במקרים ובאירועים שקרו בתקופת הבעלים וההנהלה הקודמת של המוסד שהוחלפה לבקשת משרד הרווחה ב-2018, שנים ארוכות אחרי האירועים המתוארים בכתבה. למפעיל המסגרת כיום אין שום קשר למקרים האיומים המתוארים בכתבה. העובד המוזכר אינו עובד בפנימייה, אינו מוכר לנו, ולאנשי הפנימייה אין שום קשר אליו או אל מעשיו הקשים".

מבית אקשטיין נמסר בתגובה: "מדובר בעובד שסיים את עבודתו בחברה לפני כ-10 שנים וככל הידוע לנו, לא היו כלפיו תלונות בנושא בו הוא נחשד בזמן עבודתו במסגרת וכל המעשים שתוארו בכתבה אינם קשורים ולא בוצעו במהלך עבודותו במסגרת. חשוב לציין שכמקובל אנו מקפידים שכל עובד, טרם קבלתו לעבודה, יציג אישור משטרה על היעדר עבירות מין".