במסגרת הסדר טיעון: מאסר על תנאי לאזרח שהורשע בהטרדת הדס קליין

בית המשפט השלום בתל אביב קיבל את הסדר הטיעון שנחתם בין פנחס גריבי לפרקליטות, והרשיע אותו בהטרדתה של עדת התביעה המרכזית בתיק 1000. גריבי הודה כי כתב גינויי גנאי חמורים נגד קליין ברשתות החברתיות, ואף ביזה אותה מינית. השופט גזר עליו חודשיים מאסר על תנאי, ופיצוי לקליין בסך 1,500 שקלים

הדס קליין בבית המשפט
הדס קליין בבית המשפט | צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90

בית המשפט השלום בתל אביב קיבל היום (שלישי) את הסדר הטיעון שנחתם בין פנחס גריבי לפרקליטות, והרשיע אותו בהטרדתה של עדת התביעה המרכזית בתיק 1000, הדס קליין. גריבי הודה כי כתב גינויי גנאי חמורים נגד קליין ברשתות החברתיות, ואף ביזה אותה מינית. השופט גזר עליו חודשיים מאסר על תנאי, ופיצוי לקליין בסך 1,500 שקלים.

קליין, ששימשה כעוזרת האישית של איש העסקים ארנון מילצ'ן, הגישה בחודש אפריל האחרון תלונה לוועדת האתיקה של לשכת עורכי הדין נגד עו"ד עמית חדד, פרקליטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. קליין טוענת כי חדד אמר בבית המשפט כמה פעמים כי היא מפגינה ומניפה שלטים במחאות נגד ראש הממשלה. לטענתה, אף הוסיף ואמר כי ראה אותה אוחזת בשלט בזמן שהפגינה. לטענתה של קליין, הדבר לא קרה, והיא רק הניפה דגל ישראל.

הדס קליין בבית המשפט
הדס קליין בבית המשפט | צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90

בחודש מרץ הגישה קליין ליועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב-מיארה ולפרקליט המדינה עמית איסמן מכתב התראה לפני תביעה - בדרישה לחקור כיצד דלפו מסמכים מסווגים מחקירתה. זאת, בעקבות ההטרדות והקונספירציות כלפיה מצד איש התקשורת אלי ציפורי, שרמז כי היא ניהלה רומן עם ראש המוסד לשעבר יוסי כהן. קליין ביקשה במכתבה לקבל את הפרוטוקולים אליהם התייחס ציפורי בדבריו ודרשה לפתוח בחקירה נגדו, ולבדוק כיצד הגיעו מסמכים מסווגים מחקירתה לידי "צדדים שלישיים".