כתב אישום חמור הוגש נגד האזרח שהטריד את הדס קליין

פרסום ראשון: הפרקליטות הגישה כתב אישום חמור נגד יוסף כהן, באשמת הטרדת העוזרת האישית של ארנון מילצ'ן, ששימשה כעדה בתיק 1000, וכן בגין עשרות מקרים של איומים על אנשי המחאה ועיתונאים

הדס קליין בבית המשפט
הדס קליין בבית המשפט | צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90

הפרקליטות הגישה היום (חמישי) כתב אישום חמור נגד יוסף כהן, המואשם כי הטריד את הדס קליין, העוזרת האישית של ארנון מילצ'ן ששימשה כעדה בתיק 1000, וכן איים בעשרות מקרים על עיתונאים ועל אנשי המחאה נגד המהפכה המשפטית.

כזכור, קליין, אשר נחשבת לאחת העדות המרכזיות במשפטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, התלוננה לפני כשבועיים על איומים בעקבות פוסט בפייסבוק, בו כהן כתב: "גנבה כספים לכיס שלה וניסתה להאשים ראש ממשלה... זה יעלה לה בדם ולמשפחה שלה. הם לא יהיו חסינים. אנחנו נצוד כל אחד ואחת במשפחה שלה, ואותה קודם כל".

הדס קליין הבוקר בבית המשפט
הדס קליין בבית המשפט

זו אינה התלונה הראשונה שהגישה קליין, שבעבר אובטחה בגין איומים על חייה. בתחילת יוני פנתה קליין באמצעות עורך דינה לפרקליט המדינה עמית איסמן בטענה כי צוות ההגנה של נתניהו משתלח בה ומאיים עליה. "בהמשך לאמור במכתביי שבסמך אודות ההשתלחויות והאיומים המפורשים של מר אלי ציפורי נגד מרשתי", נכתב בפתח הדברים, "זו נדהמה לשמוע כי התבטאויות דומות, אשר היו שמורות עד כה לצבא הצייצנים והכתבים מטעם, נאמרות עתה בריש גלי על-ידי באי כוחו של ראש הממשלה בנימין נתניהו במסגרת הדיונים במשפטו של האחרון".