כתב אישום יוגש בגין איומים על הדס קליין, העדה בתיק 1000

כתב אישום יוגש נגד אדם בשם יוסף כהן שפרסם פוסט בפייסבוק בו איים לפגוע בה. קליין, העוזרת של ארנון מילצ'ן, התלוננה על המקרה לפני כשבוע וחצי וכעת המקרה הבשיל לכדי כתב אישום. בעבר קליין התלוננה כי צוות ההגנה של נתניהו משתלח בה

.הדס קליין בבית המשפט
הדס קליין בבית המשפט | צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90

הפרקליטות צפויה להגיש השבוע כתב אישום נגד יוסף כהן בגין איומים נגד עדת המפתח בתיק 1000, הדס קליין - כך פורסם לראשונה היום (ראשון) בחדשות 13. קליין, העוזרת האישית של ארנון מילצ'ן, התלוננה לפני כשבוע וחצי על איומים בעקבות פוסט בפייסבוק.

קליין נחשבת לאחת העדות המרכזיות בתיק 1000 במשפטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. לפני כשבועיים פורסם בפייסבוק פוסט של אדם בשם יוסף כהן שבו כתב: "גנבה כספים לכיס שלה וניסתה להאשים ראש ממשלה... זה יעלה לה בדם ולמשפחה שלה. הם לא יהיו חסינים. אנחנו נצוד כל אחד ואחת במשפחה שלה, ואותה קודם כל". זו אינה התלונה הראשונה שהגישה קליין, שבעבר אובטחה בגין איומים על חייה.

הדס קליין בבית המשפט
הדס קליין בבית המשפט

בתחילת יוני פנתה קליין באמצעות עורך דינה לפרקליט המדינה עמית איסמן בטענה כי צוות ההגנה של נתניהו משתלח בה ומאיים עליה. "בהמשך לאמור במכתביי שבסמך אודות ההשתלחויות והאיומים המפורשים של מר אלי ציפורי נגד מרשתי", נכתב בפתח הדברים, "זו נדהמה לשמוע כי התבטאויות דומות, אשר היו שמורות עד כה לצבא הצייצנים והכתבים מטעם, נאמרות עתה בריש גלי על-ידי באי כוחו של ראש הממשלה בנימין נתניהו במסגרת הדיונים במשפטו של האחרון".