"רצחת לי את הנשמה": כתובות גרפיטי רוססו בביתו של הרב טאו

אחרי שהמשטרה סיימה את החקירה בעניינו והעבירה את התיק לפרקליטות ללא המלצות, כמה חשודים הגיעו לביתו של הרב החשוד בעבירות מין בירושלים, וריססו על דלתו כתובות נאצה. בין היתר נכתב שם: "הרב טאו אנס אותי ואת אמא שלי ואת אחותי". סנגורו: "זהות מחוללי הארוע ומבצעיו ידועים לנו, נחושים לא לאפשר לאיש לפגוע בהחלטה על סגירת התיק בדרכים של בריונות ופשע"

זמן צפייה: 00:42

מספר חשודים הגיעו הלילה (שלישי) לביתו של הרב צבי טאו בירושלים וציירו כתובות גרפיטי על דלת ביתו, כאשר בין היתר נכתב: "רצחת לי את הנשמה", ו"הרב טאו אנס אותי".  כזכור, לפני כשבועיים המשטרה סיימה את החקירה בעניינו בחשד לעבירות מין והעבירה את התיק לפרקליטות ללא המלצות. על אחד המקרים חלה התיישנות, ובמקרה האחר מדובר במילה מול מילה, כשההערכה היא שהתיק ייסגר.

גרפיטי בבית הרב טאו
גרפיטי בבית הרב טאו
גרפיטי בבית הרב טאו
גרפיטי בבית הרב טאו

עו״ד עדי כרמלי, שמייצג את הרב טאו, מסר: "מאז שהודיעה המשטרה על סיום החקירה וכוונה לסגור את התיק, אנחנו עדים למספר ניסיונות לשדל מתלונני שווא נגד הרב והלילה אף למקרה אלימות נבזה. זהות מחוללי הארוע ומבצעיו ידועים לנו לרבות תיעוד מצולם והם הועברו למשטרה במסגרת תלונה מסודרת. אנחנו נחושים לא לאפשר לאיש לפגוע בהחלטה על סגירת התיק בדרכים של בריונות ופשע ונלווה את התלונה כנגד מי שעשה כן עד שימוצה איתו הדין".

עו''ד עדי כרמלי
עו''ד עדי כרמלי

החקירה החלה לפני כחצי שנה, ונפתחה עם קבלת תלונות משתי נשים שטענו כי הרב ביצע בהן עבירות מין. מלהב 433 נמסר בעת החקירה: "במסגרת החקירה בוצעו פעולות חקירה רבות ובכללן, גביית הודעות ממעורבים רבים וחקירת הרב בחשד לביצוע עבירות אינוס, תקיפה בנסיבות מחמירות, חטיפה ומעשה מגונה בקטין".

גרפיטי בבית הרב טאו
גרפיטי בבית הרב טאו
גרפיטי בבית הרב טאו
גרפיטי בבית הרב טאו