תיעוד: תקפו נהג לעיני אשתו ובנותיו בגלל עקיפה בכביש

כתב אישום הוגש נגד שני צעירים מכרמיאל לאחר שתקפו נהג לעיני משפחתו לאחר שהעיר להם על עקיפה מסוכנת: "בעת שהרכבים עמדו יחד ברמזור אדום, יצאו מהרכב העוקף שני הצעירים ותקפו את אב המשפחה באכזריות תוך שימוש בגז מדמיע". אשת הנהג: "הכו בלי רחמים, הבת שלנו צרחה ובכתה"

זמן צפייה: 01:33

שני צעירים בני 18 ו-19 מכרמיאל נאשמים שתקפו נהג בעיר לעיני אשתו ובנותיו הקטנות, לאחר שהעיר להם על עקיפה מסוכנת שביצעו.  לפי כתב האישום שהוגש נגדם היום (רביעי), האירוע התרחש ב-2 ביוני, אז, "לאחר נסיעה קצרה, בעת שהרכבים עמדו יחד ברמזור אדום, יצאו מהרכב העוקף שני הצעירים ותקפו את אב המשפחה באכזריות תוך שימוש בגז מדמיע - כל זאת לעיני בנותיו שהיו באותה עת ברכב".

עוד נמסר מהמשטרה כי "תוך זמן קצר נעצרו שני החשודים, והבוקר עם סיום חקירתם הוגש כנגדםכתב אישום באמצעות שלוחת התביעות של המחוז הצפוני. משטרת ישראל מגלה אפס סובלנות לעבירות בריונות ואלימות מכל סוג שהוא המופנות כנגד אזרחים ופועלת במהירות ונחישות כנגד כל גילויי האלימות במטרה להביא את אותם עבריינים לדין".

אשתו של הנהג סיפרה: "אני, בעלי והילדים שלנו, בני שנה ו-6, נסענו לכיוון חוף הים ובעכו. פתאום מכונית חתכה אותנו ללא איתות, וכמעט נכנסו בהם. בעלי כעס, נסע אחריהם וניסה להגיד להם 'מה אתם עושים?'', והם מצידם סימנו לו לעצור בצד - בשביל לנקום. בעלי לא עשה את זה, המשכנו כרגיל בנסיעה. כשעצרנו ברמזור, שני הילדים האלו פתאום יצאו מהרכב. אחד מהם הוציא את בעלי מהאוטו, בעט לו בבטן והכה אותו באכזריות, בלי רחמים. הילד השני הצטרף וריסס אותו בגז מדמיע בתוך בעיניים, כך שהוא לא ראה דבר".

היא הוסיפה: "השניים המשיכו להכות אותו כשהוא אפילו לא היה מסוגל להגן על עצמו. ניסיתי להציל אותו, יצאתי מהרכב ומשכתי אחד מהם אבל זה לא עזר -  ואחרי מספר דקות הם נמלטו מהמקום. הילדה שלי בת השש נכנסה להלם והתחילה לצרוח ולבכות. היא ראתה איך אנשים מרביצים לאבא שלה והוא חסר אונים מולם. מאז היא מתעוררת בלילות ושואלת 'איך אבא?', היא כל כך לחוצה מהסיפור. המזל הגדול שצילמנו הכל, כי אחרי התלונה, שני העבריינים האלה  שהם הגנו על עצמם ובעלי הוא שהתפרץ ותקף אותם".