בהסכמת נשיאת העליון: קידום לראש ההרכב במשפט נתניהו

השופטת רבקה פרידמן-פלדמן, שעומדת בראש הרכב השופטים בתיקי האלפים, קודמה להיות "שופטת בכירה" של בית המשפט המחוזי בירושלים. כך הודיעה הנהלת בתי המשפט. כמו כן, רעייתו של ראש הסגל של ראש הממשלה, השופטת נאווה ברוורמן, תהיה "שופטת בכירה" בביהמ"ש השלום בת"א

זמן צפייה: 01:34

קידומים במערכת המשפט: בהסכמת נשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות, השופטת רבקה פרידמן-פלדמן, שעומדת בראש ההרכב במשפט נתניהו, קודמה להיות "שופטת בכירה" של בית המשפט המחוזי בירושלים. בעקבות זאת, היא צפויה לקבל גם העלאה בשכרה. כך הודיעה הבוקר (רביעי) הנהלת בתי המשפט.

בנוסף, השופטת נאווה ברוורמן, רעייתו של ראש הסגל של ראש הממשלה צחי ברוורמן, קודמה לתפקיד "שופטת בכירה" של בית המשפט השלום תל אביב.

בנימין נתניהו
נתניהו בבית המשפט | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

מהנהלת בתי המשפט נמסר עוד כי "בשל מניעות שר המשפטים יריב לוין לדון בעניינן של השופטות, התעכב מינויין עד שב-8 ביוני 2023 ניתנה החלטת ממשלה בעניין העברת הסמכות לשר עמיחי אליהו, וב-12 ביוני 2023 אושרה החלטה זו על-ידי הכנסת. בהמשך לכך מונו על ידי השר אליהו בהסכמת נשיאת בית המשפט העליון, השופטת רבקה פרידמן פלדמן כשופטת בכירה של בית המשפט המחוזי ירושלים והשופטת נאווה ברוורמן כשופטת בכירה של בית המשפט השלום תל אביב".