איש עסקים ועבריין מוכר נעצרו בחשד לירי לעבר בתים וסחיטה

פרסום ראשון: בעקבות חקירה סמויה של יאחב"ל, נעצר איש עסקים המתגורר בצפון תל אביב בחשד לסחיטה באיומים וירי בשטח בנוי. על-פי החשד, הוא עמד מאחורי אירועי ירי לעבר בתים בעיר שהתרחשו בתקופה האחרונה. במשטרה חוקרים מעורבות של גורמים נוספים הקשורים לאירועים. מאוחר יותר, המשטרה עצרה חשוד נוסף, עבריין מוכר בן 40

ניידת משטרה
ניידת משטרה (ארכיון) | צילום: שאטרסטוק

פרסום ראשון: איש עסקים בן 57 המתגורר בצפון תל אביב נעצר הבוקר (רביעי) בחשד לסחיטה באיומים וירי בשטח בנוי. במשטרה חוקרים מעורבות של גורמים נוספים הקשורים לאירועים. החשוד נעצר בעקבות חקירה סמויה של יאחב"ל (היחידה הארצית לחקירת פשיעה חמורה ובינלאומית).

על-פי החשד, הוא עמד מאחורי אירועי ירי לעבר בתים בתל אביב שהתרחשו בתקופה האחרונה. הוא יובא בשעות הצהריים לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בראשון לציון. עו"ד שי שורר, המייצג את איש העסקים, אמר: "מרשי בהלם מוחלט מהמעצר. אני סבור כי בסופו של יום יתברר כי טעות בידי היחידה החוקרת, ובהתאם ישוחרר".

מאוחר יותר, המשטרה עצרה חשוד נוסף, עבריין מוכר בן 40 מת"א, בחשד למעורבות בפרשה. החשוד נלקח לחקירה במשרדי היחידה הארצית לחקירות פשיעה חמורה ובינלאומית (יאחב"ל - א"ס), בסיומה ובהתאם לממצאיה יובא לדיון בהארכת מעצרו.