חשד: אדם שהתחזה לנהג אובר תקף תיירים קשישים בת"א וגנב מהם כסף

הנהג, תושב ראשון לציון בן 25, נעצר בחשד שתקף זוג תיירים קשישים שנסעו מנתב"ג לתל אביב בשל ויכוח על תשלום. לפי התלונה, הוא חטף מהם את הכסף, תקף אותם - ונמלט. שר התיירות חיים כץ: "התנהגות שערורייתית"

זמן צפייה: 00:14

המשטרה חוקרת אדם שחשוד כי התחזה לנהג חברת ההיסעים "אובר", התווכח עם תיירים קשישים על תשלום, חטף מהם את הכסף, תקף אותם - ונמלט. הנהג, תושב ראשון לציון בן 25, נעצר. לפי תיעוד האירוע, המקרה התרחש לפני כשבוע, אז נסעו זוג התיירים מנמל התעופה בן גוריון לרחוב הלל הזקן שבתל אביב. לפי התלונה, עם ההגעה ליעד, הנהג החל להתווכח איתם על גובה התשלום שהוסכם.

במשטרה אמרו כי על-פי החשד, "בעקבות הוויכוח שנסוב על עשרות שקלים, תקף הנהג את הזוג, חטף מהם את כל סכום הכסף שהחזיק הקשיש בידו, בסך של אלף אירו, דחף את הקשיש שביקש את כספו, נכנס לרכב ונסע מהמקום כשרכבו הודף את הקשישים ומסכן אותם. כתוצאה ממעשיו, נפלה הקשישה על הכביש. שוטרי תחנת לב ת"א פתחו בחקירה והצליחו לאתר את החשוד".

שר התיירות חיים כץ הגיב על המקרה: "אני מגנה בתוקף את התנהגות השערורייתית של הנהג. אין לה מקום בחברה הישראלית. הישראלי המכוער פוגע קשות בתדמית המדינה ובמאמצים שלנו להגביר את תנועת התיירות הנכנסת לישראל. אני קורא למשטרה להעמיד את הנהג לדין בגין תקיפה ולמשרד התחבורה לפעול לשלילת רישיונו".