רימון בבניין של עדן בן זקן בראשל"צ; היעד: אביו של בעלה

חוקרי משטרה שהגיבו לדיווח על קולות נפץ שנשמעו סמוך לדלת הדירה בה מתגורר קרוב של הזמרת עדן בן זקן, איתרו שרידי רימון במקום. חבלן משטרה בחן את השרידים ולאחר מכן העביר את הממצאים להמשך בדיקה במעבדות הזיהוי הפלילי של המשטרה. חקירה נפתחה לבירור הנסיבות. תיעוד בלעדי: החשוד מניח את הרימון - והשניות שאחרי הפיצוץ

זמן צפייה: 01:35

המשטרה איתרה בלילה (בין שלישי לרביעי) שרידי רימון שהושלך מחוץ לדלת דירה של דמות המוכרת למשטרה, קרוב משפחתה של הזמרת עדן בן זקן, בבניין בראשון לציון. חוקרי תחנת המשטרה בעיר הגיעו לזירה לאחר שהתקבל דיווח במוקד 100 בדבר קול נפץ שנשמע ליד הדירה בעיר. המשטרה פתחה בחקירה נפתחה לבירור הנסיבות. מנהליה של הזמרת מסרו בתגובה כי "האירוע אינו קשור בשום צורה ושום אופן לזמרת ולבני משפחתה".

חבלן המשטרה שהוזעק למקום בחן את השרידים, לצד סריקה במקום להסרת סיכון אפשרי נוסף לציבור, ולאחר מכן העביר את הממצאים להמשך בדיקה במעבדות הזיהוי הפלילי של המשטרה. במקביל, רימון הושלך לעבר עסק השייך לבעל הדירה בבת ים.

החשוד מניח את הרימון בבניין
החשוד מניח את הרימון בבניין

לפני כשבועיים רימון הושלך לעבר בית המעצר "אבו כביר" בתל אביב, ובשירות בתי הסוהר דיווחו כי על פי החשד, הרימון הושלך על בית המעצר על-ידי אנשי ארגון הפשע קוטייר, בתגובה לעונש משמעתי שהוטל על ראש הארגון, עודה קוטייר.