התלמידים שנחשדו בהפצת תמונות עירום של מורה הודו והתנצלו

אחרי הפרסום בחדשות 13: המשטרה זימנה לחקירה שישה קטינים בני 13-14, תושבי השפלה, בחשד שהפיצו תמונות אינטימיות של מורה בבית ספרם. "בתום החקירה יועברו ממצאיה לעיון והחלטת גורמי המקצוע", נמסר. התלמידים הודו שגנבו את התמונות מהמחשב של המורה והתנצלו. המשטרה נוטה שלא להגיש נגדם כתבי אישום פליליים

זמן צפייה: 01:30

אחרי הפרסום בחדשות 13: המשטרה זימנה היום (חמישי) לחקירה שישה קטינים בני 13-14, תושבי השפלה, בחשד שהפיצו תמונות אינטימיות של מורה בבית ספרם. התלמידים הודו שגנבו את התמונות מהמחשב של המורה והתנצלו. המשטרה נוטה שלא להגיש נגדם כתבי אישום פליליים.

מהמשטרה נמסר כי "שוטרי תחנה באזור השפלה קיבלו לפני מספר ימים תלונה בדבר חשד להפצת תמונות אינטימיות של מורה בבית ספר על-יסודי בעיר, ככל הנראה על-ידי תלמידים שחדרו למחשב והפיצו את התמונות בוואטסאפ. בתוך כך, החוקרים ביצעו פעולות חקירה מואצות, במסגרתן אתרו וזימנו 6 קטינים תלמידי בית הספר כבני 13-14 בליווי בן משפחה בחשד לביצוע המעשה. בתום החקירה יועברו ממצאיה לעיון והחלטת גורמי המקצוע".

כיתה בבית ספר (אילוסטרציה)
כיתה בבית ספר (אילוסטרציה) | צילום: פלאש 90

אמש פורסם בחדשות 13 כי התלמידים החשודים פרצו לכאורה באחרונה למחשב של המורה שלהם, הוציאו ממנו תמונות אינטימיות שלה - והפיצו אותן בקרב חבריהם. מהעדויות עלה כי ככל הנראה המורה השאירה את המחשב האישי שלה בכיתה. הם נכנסו אליו, הוציאו כאמור את התמונות - ושלחו אותם לחבריהם.