"חטפו ותלו על עץ": שני חשודים מהצפון יואשמו

על פי החקירה, החשודים מתגוררים בצפון ומקורבים לארגון חרירי, והם סחטו באיומים ובעזרת אלימות פיזית את הקורבן, תושב באקה אל-גרבייה, לאחר שלקח מהם הלוואה ולא הצליח להחזירה. בנוסף החשודים זרקו רימון אל עבר בית עסק של משפחתו

אזיקים (אילוסטרציה)
אזיקים (אילוסטרציה) | צילום: fotolia

כתב אישום יוגש מחר (חמישי) נגד שני מקורבים לארגון הפשיעה של חרירי, כשעל-פי החשד הם סחטו אדם שלווה מהם כסף, הכו אותו ואף תלו אותו על עץ. כך הודיעה היום היחידה הארצית לחקירת פשיעה חמורה ובינלאומית.

לפי ממצאי החקירה, הקורבן, תושב באקה אל-גרבייה, לווה מהחשודים סכום של 80 אלף ש"ח, ולאחר מכן אלה דרשו ממנו להחזיר סכום של 400 אלף ש"ח. מאחר שהקורבן לא הצליח לעמוד בהחזר ההלוואה שלקח, הוא ובני משפחתו החלו להיסחט באיומים על-ידי החשודים, שעבדו יחדיו, תוך כדי הפעלת אלימות פיזית רבה.

עוד עולה כי שני החשודים, המתגוררים בצפון, אף חטפו את הקורבן ותלו אותו על עץ ביער הממוקם באזור. במקרים נוספים בית עסק של משפחת הקורבן הוצת, וגם בוצע ירי ונזרק רימון אל עברו.

לאחר חקירה סמויה שהתנהלה נגד החשודים במהלך החודשים האחרונים, הם נעצרו לפני כשבועיים לאחר הצטברות חומרי חקירה. מעצרם הוארך פעם אחר פעם, ומחר יוגש נגדם כתב אישום בגין אירוע חטיפה וסחיטה באיומים.