האישה שנאנסה ע"י הוריה: "לא פשוט לשמוע במה מאשימים אותם"

בבית המשפט המחוזי בחיפה מתקיים דיון והקראת כתב האישום לזוג ההורים מהצפון המואשמים שאנסו את בתם במשך שנים, מאז הייתה בת 17 ועד להגיעה לגיל 30. הנאשמת תקפה צלם והתעלפה, הבת אמרה: "בית המשפט יעשה את הצדק שלו"

זמן צפייה: 00:30

בבית המשפט המחוזי בחיפה מתקיים היום (שני) דיון והקראת כתב האישום לזוג ההורים מהצפון המואשמים שאנסו את בתם במשך שנים, מאז הייתה בת 17 ועד להגיעה לגיל 30. קורבן האונס, בת 36 היום, אמרה לפני הקראת כתב האישום: "תחושות קשות, לא פשוטות, לבוא ולשמוע שמאשימים אותם במה שיאשימו אותם, עדיין זה הורים, עדיין זה משפחה".

"גם האחיות שלי פה", הוסיפה, "אז זה יותר מורכב ויותר קשה שפתאום אתה רואה ארבעה מהמשפחה יושבים ביחד ואתה יושב לבד - אתה מנסה להבין איפה הצדק באמת. ואני אומרת שבית המשפט יעשה את הצדק שלו וייתן את מה שצריך". האם הנאשמת תקפה צלם היום במהלך הדיון והתעלפה, וחובש של איחוד הצלה טיפל בה.

במהלך השנים הרתה הבת פעמיים, כאשר פעם אחת ילדה בת שמתה בגיל 11 חודשים עם בעיות גנטיות ובפעם השנייה הפילה. הנאשמים, בני 61 ו-62 מאזור הצפון, מואשמים בעבירות מין חמורות של אינוס, מעשים מגונים ומעשי סדום שביצעו כלפי בתם במשך שנים רבות.

ההורים שהתעללו מינית בבתם
ההורים שהתעללו מינית בבתם

על-פי כתב האישום שהגישה עו"ד עינב איטסקו גולד, "במהלך השנים השליט הנאשם בבית אווירת טרור מתמשכת ונהג באלימות פיזית ומילולית בבני המשפחה. הנאשמים אף נהגו להשתמש בסמים מסוכנים בבית. חל מ- 2003, מהיום בו חגגה המתלוננת את יום הולדתה ה-17, ועד שנת 2016, ביצע בה הנאשם עבירות אינוס, מעשי סדום ומעשים מגונים, בהזדמנויות רבות ובמקומות שונים שלא בהסכמתה החופשית ותוך ניצול מצב שמנע ממנה לתת הסכמה חופשית".

עוד נכתב: "בחלק מהמקרים, שהתרחשו בעת שהמתלוננת היתה כבר בגירה, ביצעה גם הנאשמת עבירות אינוס, מעשי סדום ומעשים מגונים במתלוננת, ביחד עם הנאשם. כתוצאה מעבירות המין שבוצעו במתלוננת, היא הרתה לנאשם פעמיים. ההריון הראשון הסתיים בלידת תינוקת שסבלה מבעיות רפואיות רבות ונפטרה כשמלאו לה תשעה חודשים".

"הנאשמים המשיכו לבצע במתלוננת עבירות מין גם כאשר המתלוננת טיפלה בתינוקת החולה, עת היתה מאושפזת בבית החולים, וגם בזמן שהייתה מצויה במשבר נפשי עמוק בעקבות פטירתה של התינוקת. נגד הנאשם הגישה הפרקליטות כתב אישום בעבירות מין במשפחה, אינוס, מעשים מגונים, מעשה סדום ונגד הנאשמת הגישה הפרקליטות כתב אישום בעבירות של אינוס, מעשה סדום, ומעשים מגונים".

[brightcove_iframe video_id='vod-news-vod-daily-news-with-almog-boker-clips-part-0609221603' autoplay='0' credit='' desc='נאנסה ע"י הוריה ונלחמה להשיג צדק: "רוצה להיות דוגמה לאחרות"' poster='' kid='1_zylh3uo7' duration='']

כשהוגש כתב האישום התראיינה הבת ל"חדשות היום", וסיפרה על התחושות הקשות שליוו אותה במשך שנים. "זו סיטואציה לא פשוטה", אמרה א' בריאיון, "חיכיתי כל כך הרבה זמן להגשת כתב האישום, וכשזה הגיע זה הציף המון פחדים, חרדות, חששות וחוסר שקט. אבל בתוך כל זה אני מאושרת שהסיפור הגיע לכתב אישום".

היא סיפרה שעד גיל 17 היא לא זוכרת שום דבר חריג, ושחייתה חיים רגילים. אולם, כפי שעולה מכתב האישום, "מהיום בו חגגה המתלוננת את יום הולדתה ה-17, ועד שנת 2016, ביצע בה הנאשם עבירות אינוס, מעשי סדום ומעשים מגונים, בהזדמנויות רבות ובמקומות שונים שלא בהסכמתה החופשית ותוך ניצול מצב שמנע ממנה לתת הסכמה חופשית".

"אני זוכרת את הפחד ואת השיתוק", היא סיפרה על אותה תקופה שבה מעשי הזוועות החלו, "אני זוכרת את אי-ההבנה בכלל". כתוצאה מעבירות המין, היא הרתה פעמיים. ההריון הראשון הסתיים בלידת תינוקת שסבלה מבעיות רפואיות רבות ונפטרה כשמלאו לה תשעה חודשים. "הילדה נולדה עם הרבה מומים מולדים ומחלות", היא סיפרה, ואמרה שנקשרה אליה מאוד. "היה לי קשה להכיל שהיא חולה, לא פשוט כשיש לך ילד ואתה נקשר אליו ופתאום הוא נעלם לך מהחיים".