משפחות החוסים הזדעזעו כשנודע על החשד להתעללות: "במעון לא עונים"

בני משפחה של מטופלים במעון בראש העין, בו נחשף החשד לתקיפת חסרי ישע שהוביל למעצרם של ארבעה מהעובדים, הגיעו למקום כדי לבדוק את מצבם של קרוביהם. אחד מהם סיפר לחדשות 13: "זה מזעזע שדבר כזה קורה והמשטרה שותקת"

זמן צפייה: 01:01

כמה ממשפחות החוסים השוהים במעון החוסים "בני ציון" בראש העין, בו נחשף חשד להתעללות במטופלים הגיעו היום (שלישי) למעון, על מנת לבדוק את מצבם של בני משפחתם. אחד מהם, אשר אחיה של אשתו שוהה במעון, סיפר לחדשות 13: "זה מזעזע שדבר כזה קורה והמשטרה שותקת. ניסיתי היום להתקשר למעון אולי 50 פעם ולא עונים. אין לי לאן לקחת אותו, רק רציתי לבדוק שהוא בסדר".

מוקדם יותר היום פורסם כי ארבעה עובדים במעון נעצרו, בחשד להתעללות חמורה ותקיפת חסרי ישע החוסים במקום. המשטרה צפתה בתיעוד ממצלמות האבטחה במקום ב-68 הימים האחרונים, ומהבדיקה עלו כ-610 אירועי אלימות בדרגות חומרה שונות, כאשר יש מטפלים שראו את האלימות ולא דיווחו.

בסך הכל נפגעו מהאלימות 17 חוסים, ובין היתר נצפו פגיעות פיזיות, כולל הצלפות ובעיטות, ומטפלים שהטילו את מימיהם במיטות בהן לאחר מכן המטופלים ישנים. מחר יובאו כלל החשודים לדיון בבית משפט השלום בפתח תקווה בבקשה להאריך את מעצרם.