קטטה אלימה בין אוהדים ב"דרייב אין", המשטרה עצרה חשוד

אירוע חריג התרחש אמש בסיום משחק הכדורסל בין הפועל תל אביב להפועל חיפה, כשאוהדי המארחת הכו באגרופים, בבעיטות ובמקלות אוהד של הקבוצה היריבה שפונה לבית החולים. המשטרה עצרה חשוד אחד במעורבות בתקרית, ובן גביר הנחה לשקול את סגירת האולם: "תופעה חוזרת ונשנית של אלימות אוהדי הפועל"

זמן צפייה: 02:30

משטרת ישראל הודיעה הבוקר (ראשון) כי עצרה במהלך הלילה חשוד במעורבות באירוע אלימות שהתרחש בסיום משחק הכדורסל בין קבוצות הפועל תל אביב להפועל חיפה בהיכל שלמה (ה"דרייב אין") בתל אביב. בסיום המשחק ירדו מספר אוהדי הפועל תל אביב אל הפרקט והכו במקלות, באגרופים ובבעיטות אוהד של הקבוצה היריבה, שפונה לבית החולים. חקירת המשטרה נמשכת.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הנחה לבחון צעד של סגירת האולם, וצעדים נוספים נגד אוהדי הפועל תל אביב בעקבות "מקרי האלימות החוזרים ונשנים מצדם". השר התייחס: "אכן, אין לי כוונה להכליל את כל אוהדי הפועל ואין לי ספק שיש מתוכם נורמטיבים אבל יש תופעה חוזרת ונשנית של אלימות אוהדי הפועל — הגיעה השעה לטיפול שורש".

הפועל תל אביב כדורסל
אוהדי הפועל תל אביב בכדורסל (ארכיון) | צילום: המקור

ממועדון הכדורסל הפועל ת"א נמסר: "הפועל תל אביב המומה ומזועזעת מהאירועים שהתרחשו בסיום המשחק. האירועים מהווים התנהגות פלילית ואסור שיקרו. אין לזה מקום בספורט ולא יהיה לזה מקום אצלנו. האחריות על התנהגות וביטחון הקהל במשחקי הבית היא קודם כל שלנו וברור שנכשלנו. נדאג לנקוט בכל הצעדים על מנת לוודא שאירוע כזה לא יישנה. נדאג למצות את הדין עם כל אחד ואחד שהיה מעורב בתקרית. הפועל תל אביב לא תקבל אלימות ולא תשלים עם הימצאות של התנהגות עבריינית ביציעים".