זוועה בהרצליה: אם חשודה ברצח בנה בן ה-6

גופת ילד בן 6 אותרה בדירה ברחוב החליל בעיר עם סימני אלימות. כוחות גדולים של המשטרה ואנשי המעבדה לזיהוי פלילי הגיעו למקום, לאחר שסבתו של הילד מצאה את גופתו. המשטרה עצרה את האם בקניון עם גרזן - וכתמי דם על גופה

זמן צפייה: 04:15

חשד לרצח מזעזע בהרצליה: גופת ילד בן 6 נמצאה הערב (שלישי) בדירה ברחוב החליל שבהרצליה, כשעליה סימני אלימות קשים. כוחות משטרה גדולים הגיעו למקום. זמן קצר לפני כן, אמו של בן ה-6, החשודה כי דקרה אותו למוות, נעצרה עם גרזן בקניון שבעת הכוכבים בעיר, לאחר שתקפה מאבטח והסתובבה באזור מעורטלת, עם כתמי דם על גופה.

סבתו של הילד היא שאיתרה את הגופה ודיווחה למשטרה על האירוע. אב הילד ובעלה של החשודה לא נמצא בזירה בזמן התקרית, והוא קיבל את הבשורה הקשה בעת שהיה במילואים באזור עוטף עזה.

[brightcove_iframe video_id='news-part-2407162218' autoplay='0' credit='אנשי הדממה' desc='תיעוד: האם החשודה ברצח בקניון בהרצליה' poster='' kid='1_67d90gm7' duration='18']

[brightcove_iframe video_id='news-part-2407162210' autoplay='0' credit='' desc='תיעוד מהזירה בהרצליה' poster='' kid='1_s4x8xx4v' duration='9']

בטרם נעצרה, החשודה הגיעה כאמור לקניון "שבעת הכוכבים", שם תקפה מאבטח באמצעות הגרזן שנשאה. בתיעודים מהמקום ניתן לראות את התקיפה ואת הרגעים שקדמו לה, בהם נראית האם מסתובבת כשהיא יחפה, מגואלת בדם, מתקרבת לעוברי אורח ונוהגת באלימות.

הזירה שבה אותרה גופת הילד בהרצליה
הזירה שבה אותרה גופת הילד בהרצליה | צילום: חדשות 13

ברשתות הופצה שמועות לפיהן האם החשודה היא ניצולה ממסיבת הנובה. מטעם הביטוח הלאומי נמסרה הבהרה המפריכה את השמועות, בה נכתב: "מבדיקת הביטוח הלאומי עולה כי החשודה אינה מופיעה כלל כנפגעת פעולות איבה ב-7 באוקטובר, ממסיבת הנובה, ובכלל".

הגרזן איתו נעצרה האם בקניון
הגרזן איתו נעצרה האם בקניון

ראש העיר הרצליה, יריב פישר, הביע זעזוע עמוק בעקבות האירוע: "בעת הזו ממש נמצאים בזירה כוחות שיטור עירוני וצוותי של עובדים סוציאלים, כדי לסייע לכוחות המשטרה ולתמוך בתושבי השכונה".

בהכנת הידיעה השתתפו מאיר מרציאנו, מיה איידן ואריאלה מרסקי