השלכת הרימונים במרכז: נעצר גורם בכיר המקושר לארגון מוסלי

גורם בכיר המקושר לארגון הפשע של האחים מוסלי נעצר בחשד למעורבות בזריקת הרימונים בשבוע האחרון באזור המרכז - זאת בעקבות צבר האירועים ביומיים האחרונים

גבר באזיקים (אילוסטרציה)
גבר באזיקים (אילוסטרציה) | צילום: שאטרסטוק

התפתחות בפרשת זריקת הרימונים במרכז: היחידה הארצית לחקירות בינלאומיות (יאחב"ל) עצרה היום (חמישי) בכיר בארגון הפשע של האחים מוסלי בחשד למעורבות בזריקת הרימונים בשבוע האחרון. על-פי המידע המודיעיני שבידי החוקרים, המעשה קשור למלחמה בין ארגוני הפשיעה של האחים מוסלי וערן חייא.

ההסלמה באירועים התרחשה ב-48 שעות האחרונות, כשרימון נזרק לעבר בית הוריו של איש עסקים הנחשב מקושר לחייא. יום למחרת נזרק רימון נוסף, הפעם לבית גיסו של איש העסקים בהרצליה פיתוח. שעות לאחר מכן הושלך רימון לעבר ביתו של גורם הקשור לארגון הפשיעה מוסלי ברמת גן. בעקבות האירועים החליטו במשטרה כי מי שיטפל באירועים, כאמור, הם חוקרי יאחב"ל.

גורמים המעורים בחקירה אמרו כי לא מן הנמנע שהמעצר לא בוצע בשל ראיות, אלא על מנת להרגיע את השטח מחשש להסלמה נוספת במלחמות העבריינים. עוד קודם לכן בשבוע האחרון היו אלה בלשי יאחב"ל שעברו בין בתיהם של גורמים המקושרים לשני הצדדים והזהירו אותם כי לידי המשטרה הגיע מידע על אפשרות של חיסולים.