אחרי שבע שנים: האם תיק אייל גולן ייפתח שוב בעקבות ראיה חדשה?

לאחר שהגישו ט' ונ' תלונות חדשות על מעורבים חדשים בפרשה, נחשף כי בידיהן פריט לבוש שלבשה אחת מהן באירוע שבו נעשה מעשה פלילי לכאורה, שעשוי להחזיר את התיק לבית המשפט. "ראית זהב שיכולה להביא גם לתוצאה פורנזית"

זמן צפייה: 03:46

שבע שנים לארח שהפרקליטות החליטה לסגור את התיק נגד הזמר אייל גולן, בפרשה הידועה גם בשם "משחקי חברה", נחשף הערב (ראשון) בחדשות 13 כי בידיי שתיים מהמתלוננות בפרשה ראיות שעשויות להחזיר את התיק לבית המשפט.

ט' ונ' שהגישו תלונות חדשות לפני חודש וחצי נגד מעורבים חדשים בפרשה, מספרות כי בידיהן פריט לבוש שלבשה אחת מהן, במהלך אירוע שנעשה בו מעשה פלילי לכאורה. אותו פריט נשמר בשקית ולא כובס מעולם. "בידינו ראית זהב שיכולה להביא גם לתוצאה פורנזית" אמרה עורכת דינן, גליה שמילוביץ'.

אל שמילוביץ' ועורכת הדין אושרת קירמה, אף הגיע מידע על נשים נוספות שבידיהן מידע על מה שקרה בשנת 2013. לפני כשבועיים נפגשו עורכות הדין עם נציגי הפרקליטות ובמהלך הפגישה הוסכם כי השתיים ישלחו את המידע על הראיות החדשות לפרקליטות נוסף על הערר שיגישו על סגירת התיק נגד אייל גולן ומעורבים נוספים.

"בפרשה היו מעורבים 25 גברים שפגעו בנערות, רובן קטינות", אמרה שמילוביץ', "24 מהם יצאו מהפרשה הזאת אפילו בלי שריטה אחת קטנה בכנף". המתלוננות טוענות כי קו החקירה לפני כשמונה שנים היה קו חקירה שגוי שלא כלל חשדות לעבירות מין חמורות שביצעו לכאורה המעורבים בפרשה.

לטענתן, המעשים נעשו בהן כשהן היו בהשפעת אלכוהול וסמים ולמרות זאת, קו החקירה מייחס להן הסכמה להשתתף במעשים המיניים שבוצעו בהן. "בוא נזכור שמדובר בקטינות. מתעלמים לחלוטין מהעובדה שבעצם הן נמצאות שם בשל הערצה, והרצון להיות בקרבה של אייל גולן", אמרה עורכת הדין קירמה.

לינק לקמפיין "האמת מאחורי אייל גולן": https://beactive.co.il/project/63326

עורכת הדין דורית שרי המייצגת את אייל גולן מסרה בתגובה: "הניסיון לקשור שוב את אייל גולן לפרשה תוך יצירת מצג שווא, מנותק מן המציאות. פרשת 'משחקי חברה' נבדקה עד תום על ידי כלל הגורמים המוסמכים, שמצאו כי אין מקום להליכים כלשהם כלפי אייל גולן. בידינו תמלילי החקירה של התובעות במשטרת ישראל בזמן אמת, המוכיחים מעל לכל ספק כי לא נפל כל דופי בהתנהגותו של אייל כלפי התובעות. לא קיבלנו הודעה על הגשת ערר על תיק המשטרה שנסגר נגד אייל עוד ב-2014. מאמצי התובעות לברוח מבירור התביעה שהן הגישו בתרגילי תקשורת - לא יצלחו".