החשד נגד אייל גולן: הבאת אדם לידי זנות

פרסום ראשון: מפרטים חדשים אודות חקירת המשטרה בפרשת "משחקי חברה" עולה כי מקורביו של הזמר העידו על אירועים חדשים בהם הוא נכח - כאשר על פי החשד הם ביצעו בצעירות עבירות מין קשות כאשר הן נמצאות תחת השפעת סמים ואלכוהול

זמן צפייה: 03:24

פרסום ראשון: במסגרת החקירות המחודשות של המשטרה בפרשת "משחקי חברה" בה מעורב אייל גולן, עולה כי הזמר המפורסם חשוד בהבאת אדם לכדי מעשה זנות - כך פורסם הערב (חמישי) לראשונה בחדשות 13.

מקורביו של הזמר העידו במסגרת חקירתם במשטרה על אירועים בהם נכח גולן, כאשר המשטרה חושדת כי נוכחותו של הזמר אפשרה למקורביו לבצע בצעירות עבירות מין קשות - בעודן תחת השפעת סמים ואלכוהול. לצד זאת, מקורביו של גולן טענו בחקירתם כי המעשים היו בהסכמה.

לאחר הפרסום בחדשות 13, אמר גולן למקורביו: "אני סמוך ובטוח שהפעם הפרשה הזו תבוא לסיומה באופן סופי והצדק יצא לאור. נשאלתי שאלות והשבתי תשובות מלאות ומפורטות כפי שראוי ונכון. אין לי מה להסתיר או מה לחשוש ולכן אני סומך על עבודת המשטרה שתמצה את בדיקתה כפי שראוי ותגיע לתוצאות ברורות".

יום הולדת אייל גולן
יום הולדת אייל גולן | צילום: ראובן שניידר

כזכור, מוקדם יותר היום פורסם בחדשות 13 כי גולן נחקר אתמול באזהרה במשטרה בחשד לעבירות מין במסגרת הפרשה המדוברת. גולן נחקר בעקבות התלונות החדשות שהוגשו בפרשה. לחדשות 13 נודע כי גם בני פרץ, מנהלו לשעבר של גולן שמסוכסך עמו, נחקר באזהרה.

בד בבד, בתחילת השבוע פורסם לראשונה במהדורה המרכזית כי מקורבו של גולן, כדורגלן העבר חיים רביבו, נחקר גם כן באזהרה בחשד לעבירות מין. לצדו של רביבו נחקרו גם מפיק מוזיקלי נודע וחברי להקתו. עורכי הדין של המתלוננות אמרו בתחילת השבוע: "שמחות שהמשטרה מבצעת את עבודתה".