בעקבות התלונות החדשות: אייל גולן ומנהלו לשעבר נחקרו באזהרה בחשד לעבירות מין

הזמר המפורסם חזר לחדר החקירות בעקבות התלונות החדשות בפרשת "משחקי חברה". לחדשות 13 נודע כי גם מנהלו לשעבר בני פרץ נחקר באזהרה. בתחילת השבוע פורסם לראשונה בחדשות 13 כי גם כדורגלן העבר חיים רביבו, המקורב לגולן, נחקר באזהרה בחשד לעבירות מין

זמן צפייה: 01:08

הזמר אייל גולן נחקר אתמול (רביעי) באזהרה במשטרה בחשד לעבירות מין במסגרת פרשת "משחקי חברה". גולן נחקר בעקבות התלונות החדשות שהוגשו בפרשה. לחדשות 13 נודע כי גם בני פרץ, מנהלו לשעבר של גולן שמסוכסך עמו, נחקר באזהרה.

מ"ליאם הפקות" נמסר בתגובה: "הטענות הכוזבות נגד אייל גולן נחקרו ביעילות וברצינות לפני שנים. אייל גולן שיתף פעולה עם רשויות החקירה, התייצב כשהתבקש ומסר בכנות ובפירוט את כל הידוע לו ונמצא שלא נפל פגם במעשיו והתיק נסגר".

עוד נמסר כי "גם בניסיון לעשות לחקירה הנשמה מלאכותית ולייחס לאייל אירועים שאין לו כל קשר אליהם, אייל יעשה כל שביכולתו לסייע למשטרה לגלות את האמת והוא משוכנע שגם הפעם ימצא שלא נפל פגם במעשיו והתיק ייסגר. נדגיש כי בתביעה האזרחית שהוגשה על ידי ט׳ ונ׳ אייל סירב להיכנע לכל ניסיונות הסחיטה ועמד על חפותו וצדקת דרכו, תוך ניהול ההליך באופן ענייני ומכובד".

אייל גולן ובני פרץ
אייל גולן ובני פרץ

בתחילת השבוע פורסם לראשונה במהדורה המרכזית כי מקורבו של גולן, כדורגלן העבר חיים רביבו, נחקר גם כן באזהרה בחשד לעבירות מין. לצדו של רביבו נחקרו גם מפיק מוזיקלי נודע וחברי להקתו. עורכי הדין של המתלוננות אמרו בתחילת השבוע: "שמחות שהמשטרה מבצעת את עבודתה".

לפני כארבעה חודשים הוגשה תלונה על ביצוע מעשה סדום, ושתי תלונות נפרדות על אונס נגד מפיק בכיר בתעשיית המוסיקה על ידי המתלוננות ט' ונ' מפרשת גולן. כמו כן, אחת המתלוננות הגישה תלונה נוספת בגין אונס נגד כדורגלן עבר נוסף.

ט' ונ', שתיים מהמתלוננות שגם הגישו נגד הזמר המפורסם גולן תביעת דיבה, הגישו 11 תלונות סך הכל בתחנת המשטרה ברמת החייל נגד 10 מהמעורבים בפרשת "משחקי חברה", בגין ביצוע עבירות של אונס, מעשי סדום והדחת קטין לשימוש בסמים.