בחשד למעשים מגונים בקטינים: מנהל בית הספר היוקרתי בת"א נחקר

המשטרה חקרה את אודי קליין (46), שנטען כי ניהל קשר עם תלמידו לשעבר שהיה בן 17 - בחשד למעשים מגונים בקטינים. בתום חקירתו הוא שוחרר למעצר בית בתנאים מגבילים. פרקליטו, עו"ד אסף טל, מסר: "אודי שיתף פעולה באופן מלא עם החוקרים ושב לביתו, כצפוי"

Annotation 2023 10 02 204349
אודי קליין, מנהל ביה"ס שנטען כי היה בקשר מיני עם נער | צילום: חדשות 13

אודי קליין (46), מנהל בית הספר לאמנויות "אריסון" בתל אביב, שלפי החשד קיים יחסי מין עם תלמידו לשעבר, בן 17, נחקר היום (רביעי) במשטרה. לפי פרקליטו, עו"ד אסף טל, "קליין הגיע לתשאול בתחנת המשטרה ברמת החייל בנוגע לפרסומים השונים באשר לקשריו הרומנטיים לכאורה עם צעירים בגיל ההסכמה. בתום התשאול שוחרר לביתו". במשטרה אמרו כי "מיד עם גילוי החשד פתחו שוטרי היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב ירקון בחקירה בדבר מעשים מגונים, אשר על-פי החשד ביצע בקטינים. היום החשוד נחקר במשטרה ושוחרר למעצר בית בתנאים מגבילים".

עו"ד טל הוסיף: "אנו מברכים על פעילותה המהירה והנחרצת של משטרת ישראל שתשים סוף לשמועות המכוערות והטחת ההאשמות הפרועה בעיתונות. אודי שיתף פעולה באופן מלא עם החוקרים ושב לביתו כצפוי כשמדובר בעניינים שאין בהם כל חשד פלילי".

Annotation 2023 10 02 204349
בית הספר לאמנויות בתל אביב | צילום: חדשות 13

שלשום פתחו במשרד החינוך בבדיקת הפרשה. גורמים במשרד מסרו לחדשות 13 כי קליין לא יחזור לבית הספר. עד כה לא הוגשה תלונה למשטרה על-ידי אף אחד מהמעורבים בפרשה, אך במשטרה פתחו בבדיקה כדי לברר אם יש בסיס לעבירה פלילית ואם היו יחסי מרות בין המנהל לנער שאיתו היה בקשר.

קליין עצמו הגיב על הפרשה, ושלח הודעה למורים בבית הספר לאמנויות: "אני חושב שאתם יודעים שלעולם לא אעשה דבר כדי לפגוע במי מכם או במי מתלמידינו. אני חושב שאתם יודעים שבית הספר הזה, שאותו אני זוכה לנהל למעלה מ-6 שנים, הוא הדבר החשוב לי מכל, העשייה המשמעותית מכל עבורי. הפרסומים האחרונים יוצרים ספק באמירות אלה, ואני מבקש להבהיר כי הייתי ועודני מחויב לבית הספר, לרווחתכם ולקידום הערכים שעליהם בית הספר מושתת. אני מבקש להבהיר כי גם לאור הדיווחים, לא פעלתי באופן שאינו הולם ולא עשיתי דבר כדי לפגוע באיש. בנסיבות הללו, מצאתי לנכון לצאת לחופשה לפרק זמן מסוים על מנת לאפשר שקט ועבודה סדירה בחזרה מהחופשה. אוהב ומאמין ביכולת של הצוות המופלא הזה להתגבר גם על התקופה הזו".