באשמת הטרדת עדה: כתב אישום הוגש נגד איש התקשורת אלי ציפורי

פרקליטות המדינה הגישה כתב אישום נגד ציפורי, לאחר שפרסם ברשתות החברתיות את כתובת המגורים ותמונת ביתה של הדס קליין - העוזרת האישית של ארנון מילצ'ן ששימשה כעדה בתיק 1000. "במעשיו הטריד הנאשם את קליין בנוגע להודעה שמסרה בחקירה על פי דין", נכתב בכתב האישום. פרקליטו של ציפורי: "חבל מאד שהפרקליטות נכנעה ללחץ בלתי לגיטימי"

העיתונאי אלי ציפורי
העיתונאי אלי ציפורי | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

כתב אישום הוגש היום (רביעי) נגד איש התקשורת אלי ציפורי, בגין הטרדת העדה בתיק 1000 הדס קליין - ששימשה כעוזרת האישית של ארנון מילצ'ן. ציפורי, המוכר בתמיכתו המוחלטת בראש הממשלה בנימין נתניהו, פרסם אשתקד ברשתות החברתיות שלו את כתובת המגורים של קליין בצירוף תמונות של ביתה. לצדו של ציפורי נאשם באותן האשמות איש התקשורת אבי וייס.

"במעשיהם האמורים לעיל, הטרידו הנאשמים את קליין בנוגע להודעה שמסרה בחקירה על פי דין, ובנוגע לעדות שמסרה בהליך שיפוטי", נכתב בהתייחסות לציפורי ווייס בכתב האישום. בפוסט שפרסם עם תמונת ביתה של קליין, ציפורי כתב: "תראו תראו את הצביעות של הגברת: הדס קליין שהתקרבנה בעדותה שהיא 'נושאת בעול המשפחתי' והייתה בסיכון לפיטורים מתגוררת בווילה בהרצליה המוערכת בשווי של 10 מיליון שקל, שאותה רכשה כבר ב-2013".

פרקליטו של אלי ציפורי, עו"ד ציון אמיר, מסר בתגובה לכתב האישום: "כתב אישום מופרך מן היסוד. חבל מאד שהפרקליטות נכנעה ללחץ בלתי לגיטימי שהביא להגשת כתב אישום בלתי צודק ותוך אכיפה בררנית".

הדס קליין בבית המשפט
הדס קליין בבית המשפט | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בחודש יולי הגישה הפרקליטות כתב אישום נגד חמור נגד יוסף כהן, המואשם גם כן כי הטריד את קליין - שהתלוננה על איומים בעקבות פוסט בפייסבוק שפרסם. כהן כתב בפוסט: "גנבה כספים לכיס שלה וניסתה להאשים ראש ממשלה... זה יעלה לה בדם ולמשפחה שלה. הם לא יהיו חסינים. אנחנו נצוד כל אחד ואחת במשפחה שלה, ואותה קודם כל".