רצח אלדד פרי: אלמונים פרצו לבית הסמוך לביתו ותצפתו עליו

מפרטים חדשים שמתגלים בתיק של איש העסקים, עולה כי בשבועות האחרונים פורצים נכנסנו לווילה הצמודה לווילה של פרי, עלו לקומה העליונה וערכו תצפיות על איש העסקים מבלי לגנוב כלום מהבית

זמן צפייה: 05:13

לאחר שביום שישי נרצח איש העסקים אלדד פרי ברחובות, היום (ראשון) מתגלים פרטים חדשים מחקירת הרצח. מקורבים של פרי סיפרו לחדשות 13 כי בשבועות האחרונים הגיעה לידיעתם שאחת הווילות הסמוכות לווילה של פרי נפרצה. בעל הווילה צפה במצלמות האבטחה וזיהה ששני הפורצים עלו לקומה העליונה והשקיפו על הבית של פרי. הפורצים לא לקחו כלום מהבית, אלא רק השקיפו ונעלמו.

בשלב זה, למשטרה אין קצה חוט בתיק, ולא ידוע מי ביצע או הזמין את הרצח. מקורבים של פרי מצביעים על שני כיוונים אפשריים: סכסוך עם איש עסקים מסוים שהלך והסלים בשנה האחרונה או שמדובר באחד מרוכשי הדירות שהפסידו כסף ורצו לנקום באיש העסקים.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

חשוד בפרשת הרצח מלפני 30 שנה: "מישהו ראה אותי בעיניים?"

לאור יום: 17 אמריקנים נחטפו על ידי חברי כנופייה בהאיטי

אחרי הסגר הארוך בעולם: אוסטרליה מסירה את ההגבלות

עד לתקופה האחרונה עמד פרי במגעים עם אנשי עסקים במשק בניסיון להשתלט מחדש על חלק מהקרקעות עליהן הקים את קבוצות הרכישה הכושלות שלו. מדובר היה בעצם ברכישת קרקעות מנאמני החברה במחיר גבוה מעלותן בשוק כשהרעיון הוא להגדיל את זכויות הבנייה מול הרשויות וכך לפצות גם את הרוכשים ובעיקר את המלווים החוץ-בנקאיים שכלפיהם היה פרי פתוח בסכמוים גבוהים מאוד. יש לציין כי ישנו ספק אם זה מה שהיה מציל את פרי אך זה מראה על ניסיון לכפר על טעויות עסקיות.

כזכור, פרי נרצח סמוך לבית תפילה ברחוב מרדכי בשיסט ברחובות. היזם בן ה-44 עמד בראש קבוצת נדל"ן אשר עסקה בייזום פרוייקטים ובנייה למגורים ולמסחר. הוא נורה למוות על ידי אופנוען, זאת לאחר שיצא מתפילת הבוקר ונכנס לרכבו.

עדי ראייה שהיו בזירה סיפרו למשטרה: "בחוץ היה חשוך, האופנוען לבש ג׳ינס חולצה כהה והיה עם כפפות על הידיים. הוא המתין על הכביש. ראינו את הג׳יפ של הנרצח פונה לחניון. המשכנו קדימה כמה מטרים ואז שמענו יריות".