המשטרה והפרקליטות ידונו מחר בדליפת חומרי הטלפון של נוה

לאחר חשיפת חדשות 13, נציגי הגופים צפויים להיפגש ולנסות ולהבין כיצד דלף תוכן השיחות וההודעות של יו"ר לשכת עורכי הדין לשעבר ומי חילק אותו לתיקיות. כל מי שהחזיק בחומר צפוי להיחקר

זמן צפייה: 03:38

דליפת חומרי הטלפון של אפי נוה: דליפת תכולתם של הטלפונים הניידים של היו"ר לשעבר של לשכת עורכי הדין, אפי נוה, הפכה היום (ראשון) לבדיקה סמויה רשמית. אחרי שנחשף בחדשות 13 דבר דליפתו של התוכן מהטלפונים הניידים, החליטו במשטרה ובפרקליטות, שנציגיהן צפויים להיפגש מחר, לנסות ולהבין כיצד דלף תוכן השיחות וההודעות ומי חילק אותו לתיקיות. כל מי שהחזיק בחומר צפוי להיחקר.

היום הגישה חדשות 13 בקשה להסיר את צו איסור הפרסום מעל ההתכבויות של נוה עם שופטים ושופטות רבים, כמה מהן כבר דלפו לתקשורת בחו"ל ולרשתות החברתיות. אפי נוה עצמו מתנגד נחרצות להסרת צו איסור הפרסום.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

לאחר חשיפת חדשות 13: נוה ערער על חסינות פורצי הניידים שלו

נתניהו: "החסינות היא אבן יסוד בדמוקרטיה"

הקבינט אישר קיזוז 149 מיליון שקלים מכספי המסים של הרשות

יו''ר לשכת עורכי הדין, עו''ד אפי נוה
יו''ר לשכת עורכי הדין, עו''ד אפי נוה

בתוך כך, נוה הגיש היום באמצעות עורך דינו, בועז בן צור, ערר על החסינות שהעניק שי ניצן, פרקליט המדינה לשעבר, לכתבת גל"צ, הדס שטייף, שחשפה את פרשת השוחד המיני. בערר נחשפה בפעם הראשונה גרסתה של שטייף: "מצלצל אליי שי ניצן, מדבר איתי על החשיבות הציבורית שיש בחומר כפי שוהא מבין אותה, וביקש ממני להעביר את החומרים".

בן צור טען בערר כי שטייף יצרה את הקשר עם ניצן ותיארה בפניו את החומרים שהיו ברשותה, "אך לא חשפה אותם בפניו - באותו שלב פרקליט המדינה אינו יודע מהם תוצרי הפריצה וכל המידע שבידיו הוא מדברי העיתונאית".

הדס שטייף ואפי נוה
הדס שטייף ואפי נוה | צילום: חדשות 13

עוד סוגייה שעולה בערר היא השמדת החומר בצורתו הגולמית, שמכיל אלפי התכתבויות עם אנשים שאינם קשורים לפרשת השוחד המיני. בימים הקרובים המשטרה תתחיל לחקור את הדליפה באופן רשמי ובית משפט השלום בתל אביב ידון בבקשת חדשות 13 לחשוף את ההתכתבויות של נוה עם שופטים.