אחרי הסדר הטיעון: הפסיכולוג שהודה בתקיפת מטופלת קטינה - חזר בו

פרסום ראשון: טל רימרצ'וק, שעל פי הודאתו ביצע עבירות מין במטופלת שלו כשהייתה בת פחות מ-14, חזר בו - ובעקבות זאת ינהל משפט הוכחות. בין היתר, הפסיכולוג מתכוון להציג בדיקת פוליגרף שלדבריו מוכיחה כי לא פגע בילדה

טל רימרצ'וק, הפסיכולוג הנאשם בעבירות מין
טל רימרצ'וק, הפסיכולוג הנאשם בעבירות מין | צילום: מתוך פייסבוק

פרסום ראשון: טל רימרצ'וק, פסיכולוג שהודה במסגרת הסדר טיעון כי פגע מינית במטופלת קטינה שלו כשהייתה בת פחות מ-14, חזר בו מהודאתו - וינהל משפט בעקבות זאת, כך נודע היום (רביעי) לחדשות 13. במסגרת ההליך, רימרצ'וק מתכנן להציג בדיקת פוליגרף שביצע, בו יצא דובר אמת כשטען כי לא פגע בילדה מעולם.

במסגרת הסדר הטיעון, נגזרו על הפסיכולוג 9 חודשי עבודות שירות בלבד, לצד תשלום פיצויים למתלוננת. מצד מקורביה של הקטינה נמתחה ביקורת על העונש המקל - שאינו יוצר הרתעה נגד עברייני מין.

תגובת עו"ד אורית חיון המייצגת את משפחת הנפגעת: "אנו מודים על ביטול הסדר הטיעון המגוחך שנסגר מול 'מטפל' שמעל באמון שניתן בו ופגע מינית בילדה בת 12 לשם סיפוק יצריו המיניים. לאחר פרסום שמו נודע לנו שלא היתה זו הפעם הראשונה בה נחקר במשטרה על עבירות מין. בדיקת פוליגרף אינה קבילה בבית המשפט והנאשם יורשע ויש לצפות שיישלח לכלא לשנים ממושכות".

עורכת הדין אורית חיון
עורכת הדין אורית חיון
עו"ד אשר חן, סנגורו של טל רימרצ'וק
עו"ד אשר חן, סנגורו של טל רימרצ'וק

עו״ד אשר חן, סנגורו של רימרצ'וק, מסר: "רימרצ'וק עומד על חפותו וביקש הזדמנות להוכיח אותה. על אף ההסדר המקל שהוצע לו, מצפונו לא נתן לו להודות במעשה שלא עשה. כאמור, לאור כנות בקשתו והעובדה כי ביהמ"ש שוכנע שבקשתו כנה ההרשעה בוטלה. מרשי הינו מטפל וותיק מעולם לא דבר בו רבב - ויעידו על כך מטופליו הרבים".