פרשת הסחיטה של עמוס לוזון: השופט שבנו נחשד נכח בחקירה

חשיפת חדשות 13: שופט בבית משפט מחוזי, שבנו הקטין נחשד בסחיטת איש העסקים, נכח בחדר החקירות. לחוקרים אמר: "תחשבו שאני לא נמצא בחדר". קצין בכיר: "נעשו בתיק הזה דברים שלא נעשו מעולם באף תיק, וכל מה שהיה מסביב - הזוי"

זמן צפייה: 02:01

חשיפת חדשות 13: אחד החשודים בפרשת הסחיטה של עמוס לוזון הוא בנו של שופט בבית משפט מחוזי. הערב (רביעי) פורסם במהדורה המרכזית כי בזמן החקירה שלו - אביו השופט נכח בחדר. כמו כן, לחדשות 13 נודע כי האב אמר לחוקרים: "תחשבו שאני לא נמצא בחדר". בכירים בפרקליטות ובהנהלת בתי המשפט הפעילו לחץ על החוקרים בנושא.

באחת החקירות נכחה, בנוסף לאב השופט, גם אמו של הקטין. קצין בכיר במשטרה אמר לחדשות 13: "הערימו עלינו קשיים בחקירה הזו, גם בחיפוש. גורמים התקשרו והפעילו עלינו לחצים. היה ברור שאנחנו הולכים כאן על ביצים. נעשו בתיק הזה דברים שלא נעשו מעולם באף תיק, וכל מה שהיה מסביב - הזוי".

לפני כשבועיים הודיעה המשטרה כי סיימה את חקירת שלושת החשודים בסחיטה של איש העסקים עמוס לוזון, שתועד בסרטון אינטימי בבריכה בביתו - ומסתמן כי כתב אישום יוגש רק נגד שני הבגירים, ואילו נגד הקטין, כאמור - בן של שופט מחוזי - לא יוגש כתב אישום. הסעיפים המיוחסים להם: סחיטה באיומים, פגיעה בפרטיות והטרדה מינית. התיק הועבר לפרקליטות.

עמוס לוזון
עמוס לוזון | צילום: חדשות 13

לדברי לוזון, אדם התקשר אליו ודרש ממנו כסף בתמורה לאי-הפצת הסרטון. לוזון לא שילם - והסרטון הופץ. במקביל, נורו יריות לעבר בית זוגתו לשעבר ואם ילדיו בפתח תקווה. בעקבות האירועים הללו החליט מפקד מחוז מרכז, ניצב אבי ביטון, להטיל החקירה על היחידה המרכזית של מחוז מרכז, שעצרו את החשודים.