הברחת הסמים בנתב"ג: מעצרן של הצעירות הוארך ב-8 ימים

עידן צאובר, ארבל מזרחי, אור-אל בן חיים ולי פוני, תושבות המרכז החשודות בניסיון הברחה של כ-15 ק"ג של קוקאין וקטמין מאירופה, יישארו במעצר לטובת המשך החקירה בעניינן. החוקרים הצליחו לפרוץ את הטלפונים של הן, וההתכתבויות בקבוצה סגורה מוכיחות כי איש לא השתיל בתיקיהן את הסמים

זמן צפייה: 02:50

מעצרן של ארבע הצעירות החשודות בניסיון הברחת הסמים דרך נמל התעופה בן גוריון הוארך היום (ראשון) בשמונה ימים, זאת בתום דיון שנערך בבית משפט השלום בראשון לציון.

הצעירות נעצרו ביום שני שעבר בנתב"ג, לאחר שהגיעו בטיסה מגרמניה ונתפסו עליהן כ-15 קילוגרמים של קוקאין וקטמין מסוכניה בשווי מיליוני שקלים. הבוקר הותר לפרסום שמן של הצעירות, תושבות המרכז: עידן צאובר בת ה-24, אור-אל בן חיים בת ה-24, ארבל מזרחי בת ה-23, ולי פוני בת ה-23.

עורכי דינן טוענים כי לצעירות לא היה שום מושג שבמזוודות שהן נשאו עמן יש סמים, אך החוקרים הצליחו לפרוץ את הטלפונים של הצעירות, וההתכתבויות ביניהן בקבוצה סגורה מוכיחות כי איש לא השתיל בתיקיהן את הסמים.

הצעירות החשודות בהברחת הסמים בבית המשפט
הצעירות החשודות בהברחת הסמים בבית המשפט

בדיקת החומרים החשודים כסם שנתפסו בנתב''ג
בדיקת החומרים החשודים כסם שנתפסו בנתב''ג | צילום: דוברות המשטרה

שלוש מהצעירות, שעל פי החשד בלדרו תמורת "כסף מהיר" לכאורה, של כמה עשרות אלפי שקלים, נעצרו בעקבות פעילות סמויה של היחידה המשטרתית 747, אשר בלשיה זיהו תנועה חשודה שלהן בנמל התעופה.  בבדיקת כבודתן התגלו הסמים שהוסלקו בבקבוקי שמפו ומארזים של תוספי מזון ובריאות.

החשודה הרביעית, שהייתה עמן בטיסה, נעצרה מחוץ לנתב"ג יחד עם בן זוגה וחשוד נוסף, קרוב משפחתה, שניסה להעלים את הסמים. הצעירות חשודות בסחר, יבוא וייצוא סמים מסוגים שונים ארצה.